שיווק ופרסום
מודעת ניירות השיוף של אדלר לג'ילט זוכה להכרה בינ"ל
במודעה שפורסמה בבלייזר במגזין יוני האחרון, נעשה שימוש חכם במדיה באמצעות סרגל שעליו ניירות שיוף בדרגות חספוס שונות
מודעת "ניירות השיוף" (the sandpaper ad) של משרד הפרסום אדלר חומסקי עבור מותג הגילוח ג'ילט זכתה היום (יום ג') להכרה בינלאומית ונבחרה למודעת הפרינט הטובה ביותר בשבוע האחרון על ידי אתר הפרסום best ads on tv לצד בלוגים ואתרי פרסום נוספים מסביב לעולם.
במודעה שפורסמה בבלייזר במגזין יוני האחרון, נעשה שימוש חכם במדיה באמצעות סרגל שעליו ניירות שיוף בדרגות חספוס שונות. הקוראים, אבות חדשים (המהווים חלק גדול מקהל היעד של בלייזר) יכלו לחוות בעצמם מהי תחושת סוגי הזקנים כנגד עורם העדין של תינוקות רכים.
האינסרט הועמד בצמוד למודעת פרינט הנושאת את לוגו גי'לט ובה שאלה אחת: "הנייר סופג הכל, והעור של התינוק שלך?" כמצופה, ניירות השיוף שרטו את המודעה, והוכיחו את טענת המותג בצורה משעשעת.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.זה מזויף אפשר לראות שזה גרפיקה שהלבישו לא טוב...ליאו 09/2017/13הגב לתגובה זו0 2תסתכלו על זה עוד חארטה שניסו לדחוף לאתר שמעלה כל יום אלפי פרסומות. אתם עצובים.סגור
-
1.קרדיט לקופירייטר העל: שי צ'יקוטאיסאני 09/2017/13הגב לתגובה זו3 0בלעדיו המודעה לא הייתה קיימת, אז, בואו.סגור