שיווק ופרסום

זכו בלוטו, שוב: אדלר חומסקי וגיתם ימשיכו לטפל בפיס

השניים זכו לפני כחודש להארכה תחת סעיף פטור ממכרז משום שבמפעל הפיס לא הכריעו באותה עת לגבי זהות הזוכים. היום הוחלט להמשיך את ההתקשרות עמם
אלכסנדר כץ |  2
לוטו. מפעל הפיס (צילום יח"צ)
ועדת המכרזים של מפעל הפיס סיימה את דיוניה והחליטה על הזוכים במכרז לשירותי פרסום למפעל הפיס. מדובר באדלר חומסקי ובגיתם BBDO, 2 משרדי הפרסום שטיפלו בשנים האחרונות בפיס.
למרכז על תקציב פרסום המוערך ביותר כ-75 מיליון שקלים, ניגשו 4 משרדים: 2 המשרדים המטפלים, וגם באומן בר ריבנאי ואדלר חומסקי. המכרז התעכב מעבר למצופה, וכפי שפורסם באייס, מפעל הפיס החליט באוגוסט להאריך את ההתקשרות עם אדלר וגיתם תחת סעיף פטור ממכרזים בכפוף לחוק חובת מכרזים, לאחר שבתחילת אוגוסט פג תוקפן של ההצעות המסחריות אותן גישו המשרדים המתמודדים על תקציב מפעל הפיס.
4 המציעות נבחנו בהיבט של איכות ומחיר. בפרק האיכות נבחנו המציעים בנושאים הבאים: אפקטיביות של קמפיינים, נאמנות לקוחות, קריאטיביות במדיות שונות, ניתוח אסטרטגי של מקרי בוחן ופרזנטציה בה הציגו המשרדים את מבנה המשרד, הצוות, שיטות עבודה וניתוחי קמפיין אחד מוצלח וקמפיין שנכשל.
לפני פרסום המכרז הוחלט בפיס על שינוי בחלוקת המותגים בין הזוכים במכרז, וזאת במטרה לייצר איזון בחלוקת התקציב. אדלר חומסקי אדלר חומסקי יטפל בקבוצת המותגים לוטו וחישגד, וגיתם בתקציב תדמית ותרבות, מנוי פיס, צ'אנס ו"משחקים באחריות".
לדברי מנכ"ל מפעל הפיס עמרי לוטן שעמד בראש הוועדה שבחנה את ההצעות למכרז, במכרז השתתפו 4 מהמשרדים המובילים והטובים בתחום. "גיבשנו מכרז מקצועי שכולל בחינה של מגוון יכולות מקצועיות בשילוב פרק המחיר", אמר לוטן. "התהליך היה ארוך ומורכב והוא כלל התייחסות להרכב המשרדים, שיטות עבודה, הצוות, היכולות המקצועיות והביצועים של כל משרד. ועדת המכרזים מודה למשרדים שהגישו מועמדותם. הבחירה הייתה ב-2 המשרדים שזכו בתוצאות הטובות ביותר בסיכום הקריטריונים השונים במכרז. אני שמח שהתהליך אפשר לנו לשפר גם את התנאים המסחריים ולהתייעל. המכרז נבחן על בסיס מקצועי וכל הקריטריונים לבחינה והניקוד שלהם פורסמו באופן מפורט מראש". 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא הבנתי... אז בעצם גיתם הפסידו לאדלר?
    לוטוגוצ׳ 09/2017/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גיתם יטפלו בפירורים בזמן שאדלר יעשו את הדברים היותר חשובים והיותר גדולים? כך שבתכל׳ס מדובר בהפסד קריאטיבי של גיתם שהפסיד את חישגד לאדלר?
    סגור
  • 1.
    הכי מכור בעיר
    דנה 09/2017/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מכקז שתוצאותיו היו ידועות מראש. פראיירים אלה שהשתתפו
    סגור