שיווק ופרסום

תקציב מוטוספורט של לובינסקי יטופל ב'קניבל מדיה'

קניבל ינהל את כל הפעילות הפרסומית של החברה בתקציב המוערך ב- 3 מיליון שקלים
משה בנימין | 
קניבל מדיה. רוית בכמן ורז אבן צור (צילום יח"צ)
משרד הפרסום קניבל מדיה בבעלותם של רוית בכמן ורז אבן צור זכתה בתקציב הפרסום של מוטוספורט מבית לובינסקי. מוטוספורט היא זרוע היבוא של לובינסקי בתחומי הדו-גלגלי עם מותגי KTM לאופנועי שטח וכביש, אינדיאן, מותג הפרימיום הקלאסי מארה"ב, TGB לקטנועים ורכבי שטח, קטנועי פיג'ו הצרפתיים, רכבי הפנאי והשטח של פולריס והאופניים מבית KTM.
קניבל מדיה נבחר לאחר מס' חודשים של תהליך מכרז פנימי שהחלו עם סיום ההתקשרות עם זרמון גרופ. קניבל ינהל את כל הפעילות הפרסומית של החברה בתקציב המוערך ב- 3 מיליון שקלים. הגיוס הנוכחי מצטרף לשורה של לקוחות חדשים שגייס קניבל מדיה לאחרונה: קבוצת שמרת הזורע, אופטיקה הלפרין ומרכז הספורט של אוניברסיטת ת"א.
מנהל מותג KTM אבי ששון: "אנו רואים בקניבל מדיה משרד פרסום צעיר, מקורי וחדשני מאוד, ויחד עם זאת שותף מתאים לדרך שלנו ולמותגים מובילי השוק שחברתנו משווקת בארץ".
רוית בכמן, מנכ"לית משותפת קניבל מדיה: "מוטוספורט היא לקוח מהחלומות של כל משרד פרסום. אנשים מדהימים שהם שותפים לדרך, מותגים סקסיים שפשוט מדברים בעד עצמם ואין לי ספק שהשידוך הזה יוליד מהלכים מרתקים ומרגשים עבור כולנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה