שיווק ופרסום

טאבולה משיקה כלי שיאפשר גישה לדאטה של חברות ענק

טאבולה מציעה למפרסמים צורת עבודה דומה לפייסבוק, עם טרגוט קהלים לפי פילוח של סוגי הקהלים והמשתמשים שאליהם הקמפיין מבקש להגיע. השירות יעבוד "באינטרנט הפתוח"
משה בנימין | 
אדם סינגולדה. טאבולה (צילום טאבולה)
חברת המלצות התוכן טאבולה של אדם סינגולדה משיקה שירות חדש למפרסמים המתמקד בעולמות הדאטה. השירות בשם Taboola Data Marketplace מבוסס על שיתוף פעולה עם חברות דאטה שבראשן Oracle לצד Neustar, Acxiom ו-Bombora ועוד כדי להציע למפרסמים אופטימיזציה של טרגוט הקהלים.
בחברה מציינים כי תהליך הפיתוח של הכלי החדש ארך כשנה במרכז הפיתוח של החברה בארץ יחד עם הפיתוח העסקי העולמי שלה. בשורה התחתונה, טאבולה מציעה למפרסמים צורת עבודה דומה לפייסבוק, דהיינו טרגוט קהלים לפי פילוח של סוגי הקהלים והמשתמשים שאליהם הקמפיין מבקש להגיע. בחברה כמובן מדגישים כי בשונה מפייסבוק השירות שלה יעבוד "באינטרנט הפתוח" ולא בגן הסגור של צוקרברג.
המפרסמים שיעבדו עם המערכת החדשה מהיום, יוכלו לראות באופן אוטומטי איזה חברות דאטה יכולות להתאים להם, לסמן אותם בקלות, ולפתוח קמפיין נוסף עם הדאטה הזה.
בטאבולה מציינים כי לראשונה בשוק הפרסום מבוסס הדאטה, המפרסמים ישלמו רק על קליק במידה ויוזרים לחצו על הקמפיין שנעזר בדאטה, ולא על שימוש במערכת. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה