שיווק ופרסום
אי אפשר לברוח מזה: ראובני פרידן במהלך חזק לאחת מתשע
לרגל חודש המודעות לסרטן השד, הקימו אחת מתשע וראובני פרידן חדר בריחה ייחודי בדיזנגוף סנטר במטרה להעביר חווייתית את המסר "הגעת לגיל 30? הגיע הזמן להפסיק לברוח ולקבוע תור לכירורג שד". אייס יצא לבדוק
קרדיטים
הגשה ותסריט: משה בנימין ועדי ברזילי | צילום ועריכה: דודי פרימן | עורך ראשי: אלכסנדר כץ
הגשה ותסריט: משה בנימין ועדי ברזילי | צילום ועריכה: דודי פרימן | עורך ראשי: אלכסנדר כץ
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(11):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.הפרעה קטנטנהדוד 10/2017/15הגב לתגובה זו1 0למה הוא מתבכייין על זה שאין תקציב לטלוויזיה? זה קמפיין הרבה יותר מקצועי מגניב ממוקד ועדכני מכל קמפיין טלוויזיה שהוא. אחלה קמפיין שאפו. בריחה היא לזמן מוגבלסגור
-
5.אם בורחים משם, זה מחנך לברוח מבדיקה, לא? (ל"ת)123 נסיון 10/2017/03הגב לתגובה זו0 1סגור
-
לאפינק ליידי 10/2017/03הגב לתגובה זו0 0בואי לנסות יהיה מגניב ותביני הכל!סגור
-
אנשים לא טפשיםרינת 10/2017/03הגב לתגובה זו1 1לפרגן טוב ? תא לחפשסגור
-
4.חשוב ומגניב! אהבתי (ל"ת)אחת מ 10/2017/03הגב לתגובה זו1 0סגור
- טען עוד
-
3.גאוני! איך נרשמים? (ל"ת)ורדינה כהן 10/2017/02הגב לתגובה זו2 1סגור
-
בפייסבוק של אחת מתשע. בהצלחה! (ל"ת)ראובני פרידן 10/2017/03הגב לתגובה זו1 0סגור
-
2.יש קצת כשל לוגי במסרטלי 10/2017/02הגב לתגובה זו3 3אסקייפ רום- מקום שבורחים ממנו החדר הורוד- ״הגיע הזמן להפסיק לברוח וללכת להיבדק״סגור
-
בואי לחדר גם תהני גם תביני (ל"ת)פינק ליידי 10/2017/02הגב לתגובה זו2 1סגור
-
1.ראובני פרידןרננה 10/2017/02הגב לתגובה זו5 1אחלה משרד , עשו בזה עבודה מעולה ללקוחות שלהם העמותה ודיזינגוף . עד עכשיו לקניון הזה לא היה שום דבר ששם אותו על המפה וראובני בזה עשו זאתסגור
-
אחלה רעיון. מעניין מי תכנן? (ל"ת)אליה 10/2017/03הגב לתגובה זו0 0סגור