שיווק ופרסום

קרב המחלבות במגזר: סיכום יפעת לתשע"ז בפרסום החרדי

על פי יפעת, המגמות הבולטות התבטאו בקרב בין המחלבות על רקע הענקת כשרות בד"צ העדה החרדית לטרה. בולטון פוטנציאל ממשיך להוביל את טבלת משרדי הפרסום במגזר, הרבה בזכות שטראוס
משה בנימין | 
עם כניסת השנה העברית החדשה, מציגה יפעת בקרת פרסום סקירה של המפרסמים המובילים והמגמות במגזר החרדי לסיכום שנת תשע"ז. הסקירה על פי השנה העברית החדשה, מחליפה את הסקירה המסורתית שהתפרסמה בחודש ינואר וסקרה את השנה הלועזית האחרונה.
על פי נתוני יפעת, המגמות הבולטות בשנה החולפת התבטאו בקרבות פרסום בין המחלבות הגדולות בישראל על רקע הענקת כשרות בד"צ העדה החרדית למחלבת טרה. בנוסף זרמו בצינורות הפרסום החרדי תקציבים שמאחוריהם עמדו המלחמות בין קופות החולים, תחליפי החלב, חנויות הריהוט והאופטיקה וחיתולים לתינוקות. ברמת משרדי הפרסום, יפעת מדווחת כי בולטון פוטנציאל ממשיך לשמש כמשרד הפרסום הגדול במגזר. 
לדברי נתי יעקובי מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "המפרסמות המובילות במגזר בתשע"ז הן 3 המחלבות, שנוטות להבליט את שם וחוזק המותג שלהן, ורק לאחר מכן את שמות המוצרים. שטראוס תנובה וטרה, וגם חברות אחרות, מרבות להשתמש בהגרלות, פרסים ולהציע מבצעים. המעבר של טרה לכשרות בד"צ העדה החרדית לאחרונה, היא דרמטית במלחמות השיווק שלה עם תנובה שהיתה עד כה היחידה שהתאפיינה בכשרות זו, וניתן לראות את קמפיין ההשקה שלה לכשרות זו בשבועות האחרונים".
בקרב המפרסמים המובילים (מפרסם על) בישראל, קבוצת שטראוס היא הגדולה במגזר החרדי בתשע"ז עם השקעה לפרסום של כ-7.1 מיליון שקלים. המותג המוביל של קבוצת שטראוס הוא עלית עם השקעה של כ-1.2 מיליון שקלים באמצעות בולטון פוטנציאל עם הקמפיין לקפה עלית ברזילאי וקמפיין לעוגות רולדה חדשות של עלית במגוון טעמים.
במקום השני במותגי שטראוס נמצא קפה טורקי של עלית עם השקעה של כ-804 אלף שקלים באמצעות בולטון פוטנציאל עם הקמפיינים "עלית - קפה טורקי - תתעורר - רוצה לזכות בשעון יוקרתי?" וכן "עלית - קפה טורקי - ללמוד עד עלות השחר", "עלית - קפה טורקי - טעם מנצח - מתחיל כבר בצעדים הראשונים". במקום השלישי נמצא המותג שטראוס מילקי עם השקעה לפרסום של כ-773 אלף שקלים באמצעות בולטון עם הקמפיין "שטראוס - מילקי -  יש מספיק לכולם!".
במקום השני בדירוג מפרסמי העל נמצאת קבוצת תנובה עם השקעה לפרסום של כ-6.2 מיליון שקלים. המותג המוביל הוא תנובה על השקעה של כ-3.5 מיליון שקלים באמצעות משרד הפרסום גל אורן BSD עם הקמפיינים "תנובה - הבחירה של הבית" עם מוצרי תנובה שונים, "תנובה - מבצע הכספת של תנובה" להגרלה על מגוון מוצרי תנובה, "תנובה - מוצרי חלב - חג שבועות שמח" המציע מבצעי חג לגבינות ושמנות של תנובה.
במקום השני נמצא המותג גבינות עמק של תנובה עם השקעה של כ-1.2 מיליון שקלים באמצעות גל אורן BSD עם הקמפיינים " תנובה - עמק - עמק כשר ושמח" המציע אריזה גדולה של 600 גרם לפרוסות גבינת עמק, " תנובה - עמק - ליהנות מעוד עמק משפחתי" " תנובה - עמק - תחשוב טוסט יהיה טוסט". במקום השלישי נמצא המותג חלב תנובה עם השקעה של כ-570 אלף שקלים באמצעות גל אורן BSD עם הקמפיינים " תנובה - הבחירה של הבית" , " לגדול טוב עם חלב תנובה"
במקום השלישי נמצאת החברה המרכזית למשקאות עם השקעה לפרסום של כ-6.1 מיליון שקלים. המותג המוביל הוא טרה עם השקעה של כ-1.6 מיליון שקלים באמצעות משרד הפרסום מימד עם הקמפיינים " טרה - מוצרי חלב- שמחה לבשר על כשרות בד''ץ העדה החרדית", " קוטג' חדש - היחיד מ-100% רכיבים טבעיים", " טרה -מוצרי חלב - חג שבועות טעים ושמח!".
במקום השני נמצא קוקה קולה עם השקעה של כ-1.1 מיליון שקלים באמצעות מימד עם הקמפיינים " קוקה קולה - ברגעים...", " קוקה קולה - גם בפסח הארוחה טעימה יותר עם קוקה קולה". במקום שלישי נמצא FUZE TEA  עם השקעה של כמיליון שקלים באמצעות מימד עם הקמפיינים "FUZE TEA-פיוז טי - HERBAL - יש טעם להתרענן", " FUZE TEA - פיוז טי - new look".
רשימת המפרסמים הבולטים במגזר

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה