שיווק ופרסום

דאב מתנצלת על קמפיין "האשה השחורה שהפכה ללבנה"

הפרסומת עליה החברה כבר הספיקה להתנצל ולהסיר מהעמוד מציגה אשה בגוון עור שחור המסירה את חולצתה והופכה לאשה לבנה כאשר הסבון משמש כמין מתווך לשינוי
משה בנימין | 
Dove (צילום צילום מסך)
יצרנית הסבונים DOVE מקבוצת יוניליבר נמצאת בשיאו של משבר יחסי ציבור על רקע גזעני לאחר פרסומת שהעלתה לעמוד הפייסבוק שלה במהלך השבוע שעבר. הפרסומת עליה החברה כבר הספיקה להתנצל ולהסיר מהעמוד מציגה אשה בגוון עור שחור המסירה את חולצתה והופכה לאשה לבנה. גולשים רבים טענו כי החברה מציגה את הסבון ככזה ש"יהפוך אשה שחורה ומלוכלכת ללבנה ונקייה" באקט גזעני וחסר רגישות.
עם פרוץ הסערה בעקבות פוסט פייסבוק של Naythemua אמנית מייקאפ שחורה בעלת עוקבים רבים בפייסבוק, החברה הגיבה במהירות ושיגרה הודעת התנצלות ברשתות החברתיות: "תמונה שפרסמנו לאחרונה בפייסבוק החמיצה את כוונתנו להציג אשה שחורה באופן ראוי. אנחנו מתנצלים מעומק ליבנו על העלבון שהיא גרמה".
מטבע הדברים, ציוץ הטוויטר של DOVE לא עבר מתחת לרדאר וזכה ליותר מ-7,000 תגובות שרובן יוצאות כנגד החברה, בין השאר באמצעות הצגת מקרי עבר שבהם לטענת גולשים החברה פעלה באותה הדרך כשהיא מציגה נשים שחורות באופן נחות ומעליב לצד נשים לבנות.


תגיות DOVE
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה