קבוצת קו מנחה אייס Bizportal תפוז flix טאבו ישיר תקדין חשבים מגמות רשם החברות

פרסום ושיווק

מהפך באנגליה: וידאו אונליין עקף את הדיספליי לראשונה

על פי נתון מעניין במחקר, פרסומות וידאו שאינן מופיעות כפרה-רול לפני סרטונים אלא כפרסומת וידאו שאינה תלוית תוכן, כגון בין פסקאות בעמודי כתבה וכו' הן הפורמט הפופולרי ביותר בתוך סקטור הוידאו ברשת ומהוות כ-52%
 |  0
מהפך באנגליה: וידאו אונליין עקף את הדיספליי לראשונה
mobile, צילום: mobile
לשכת הפרסום הדיגיטלי באנגליה פרסמה לאחרונה דו"ח מחקר עדכני לפיו, לראשונה, הפרסום בווידאו אונליין עבר את הפרסום המסורתי באינטרנט כגון דיספליי/באנרים. על פי הדו"ח, בשוק הבריטי שיכול לסמן על הבאות, במחצית הראשונה של 2017 ההוצאה לפרסום על וידאו ברשת עמדה על כ-699 מיליון פאונד, זינוק של 46% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, בעוד שבמקביל, ההוצאה לפרסום על באנרים ודיספליי ירדה ב-2% לרמה של 685 מיליון פאונד.
מנכ"ל הלשכה האנגלית התייחס למחקר באומרו כי "זה לא כל כך מפתיע בהתחשב בכך שזמן הצפייה של הקהל בוידאו ברשת צמח באופן ניכר בשנים האחרונות". על פי מחקרים בתחום עולה כי זמן הצפייה של גולשים בפרסומות וידאו שילש את עצמו מאז ספטמבר 2014, מ-51 דקות לשעתיים ו-21 דקות בשבוע. עוד עולה מהמחקר נתון מעניין לפיו פרסומות וידאו שאינן מופיעות כפרה רול לפני סרטונים אלא כפרסומת וידאו שאינה תלוית תוכן, כגון בין פסקאות בעמודי כתבה וכו' הן הפורמט הפופולרי ביותר בתוך סקטור הוידאו ברשת ומהוות כ-52%, לעומת פרסומות פרה ופוסט רול שעומדות על 44%.

בסך הכל הכללי ההוצאה לפרסום בדיגיטל באנגליה גדלה בכ-13.8% לכ-5.5 מיליארד פאונד במחצית הראשונה של 2017. מתוך העוגה הזו נתח הפרסום המופנה למובייל זינק מ-35% ל-43%, נתון שמיישר קו עם העובדה שחצי מזמן האינטרנט בבריטניה מקורו בסמארטפונים. 70% מסך כל הוידאו ברשת הבריטית ו-83% מסך כל ההוצאה בסושיאל הוא במובייל.




הגב לכתבה

יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש

אייס דרושים

+ לכל המשרות
תפקיד חברה איזור
יועצ/ת תקשורת לוגוס אסטרט... המרכז שלח קו”ח
תקציבאי/ת סער פרומרקט המרכז שלח קו”ח
מנהל מדיה סביו המרכז שלח קו”ח

הכי במדור

הרשמה לניוזלטרים

עליך לאשר את תנאי השימוש לשם הרשמה לניוזלטרים
הרשם
הרשמתך עברה בהצלחה