שיווק ופרסום

מהפך באנגליה: וידאו אונליין עקף את הדיספליי לראשונה

על פי נתון מעניין במחקר, פרסומות וידאו שאינן מופיעות כפרה-רול לפני סרטונים אלא כפרסומת וידאו שאינה תלוית תוכן, כגון בין פסקאות בעמודי כתבה וכו' הן הפורמט הפופולרי ביותר בתוך סקטור הוידאו ברשת ומהוות כ-52%
משה בנימין | 
mobile (צילום Pixabay)
לשכת הפרסום הדיגיטלי באנגליה פרסמה לאחרונה דו"ח מחקר עדכני לפיו, לראשונה, הפרסום בווידאו אונליין עבר את הפרסום המסורתי באינטרנט כגון דיספליי/באנרים. על פי הדו"ח, בשוק הבריטי שיכול לסמן על הבאות, במחצית הראשונה של 2017 ההוצאה לפרסום על וידאו ברשת עמדה על כ-699 מיליון פאונד, זינוק של 46% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, בעוד שבמקביל, ההוצאה לפרסום על באנרים ודיספליי ירדה ב-2% לרמה של 685 מיליון פאונד. 
מנכ"ל הלשכה האנגלית התייחס למחקר באומרו כי "זה לא כל כך מפתיע בהתחשב בכך שזמן הצפייה של הקהל בוידאו ברשת צמח באופן ניכר בשנים האחרונות". על פי מחקרים בתחום עולה כי זמן הצפייה של גולשים בפרסומות וידאו שילש את עצמו מאז ספטמבר 2014, מ-51 דקות לשעתיים ו-21 דקות בשבוע. עוד עולה מהמחקר נתון מעניין לפיו פרסומות וידאו שאינן מופיעות כפרה רול לפני סרטונים אלא כפרסומת וידאו שאינה תלוית תוכן, כגון בין פסקאות בעמודי כתבה וכו' הן הפורמט הפופולרי ביותר בתוך סקטור הוידאו ברשת ומהוות כ-52%, לעומת פרסומות פרה ופוסט רול שעומדות על 44%.
בסך הכל הכללי ההוצאה לפרסום בדיגיטל באנגליה גדלה בכ-13.8% לכ-5.5 מיליארד פאונד במחצית הראשונה של 2017. מתוך העוגה הזו נתח הפרסום המופנה למובייל זינק מ-35% ל-43%, נתון שמיישר קו עם העובדה שחצי מזמן האינטרנט בבריטניה מקורו בסמארטפונים. 70% מסך כל הוידאו ברשת הבריטית ו-83% מסך כל ההוצאה בסושיאל הוא במובייל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה