שיווק ופרסום

גולדן דראם: 5 שורטליסטים לליאו ברנט ואחד ל-M&C Saatchi

לאו ברנט עם 5 שורטליסטים מתוך 10 הגשות. למרות איסור ההשתתפות בתחרויות עליו הודיע יו"ר פובליסיס העולמית המשרד הצליח להשתחל לתחרות מכיוון שהגיש את העבודות טרם ההודעה של ארתור סדון
משה בנימין |  3
גולדן דראם (צילום יח"צ)
תחרות הגולדן דראם הנערכת בסלובניה זו השנה ה-24 פרסמה לאחרונה את רשימת העבודות שהעפילו לשלב הגמר של התחרות ויתמודדו על אחד מהפרסים בשלל הקטגוריות. בין הפיינליסטים נמצאים שני משרדים מישראל: לאו ברנט ו-M&C Saatchi.
מתוך 10 הגשות לתחרות, לאו ברנט רושם 50% הצלחה מרשימים עם 5 שורטליסטים בשלב הגמר: שניים למהלך הגיימינג מרתון, שניים לברגר קינג - סופגנקינג וארוחת מבוגרים בולנטיינס וקמפין מכונת הכביסה של סמסונג. M&C Saatchi תל אביב יתמודד בשלב הגמר עם עבודה אחת - מהלך ה-PR עבור מטה המאבק בסחר וזנות נשים.
התחרות נפתחה היום באופן רשמי ותגיע לשיאה ביום שישי הקרוב באירוע הענקת הפרסים. מעל ל-1000 עבודות הוגשו לתחרות מ-27 מדינות שונות. בשנים קודמות התחרות הסלובנית היתה יעד מועדף של המשרדים מישראל שנהנו להתמודד בה מהסיבה העיקרית של סיכוי הזכייה הגבוהים בהתמודדות מול שווקי פרסום מפותחים פחות מישראל. עם ירידת הבאזז סביב תחרויות הפרסום וההתמקדות של משרדים מישראל בתחרויות המובילות כגון קאן, גם הגולדן דראם ננטשה מאחור.
כזכור, במהלך פסטיבל קאן יו"ר פובליסיס העולמית החדש ארתור סדון שהחליף את מוריס לוי הודיע כי כל סוכנויות פובליסיס מסביב לעולם לא יוכלו להתמודד בתחרויות פרסום למשך שנה. עבור ליאו ברנט מישראל, הודעה זו הגיעה בדיוק בזמן הכי לא מתאים, שכן המשרד נהנה מהצלחה עקבית ורצופה בתחרות הקקטוס המקומית, באפי, בפסטיבל קאן וב-Lories. עם זאת המשרד הצליח להשתחל לתחרות הגולדן דראם מכיוון שהגיש את העבודות עוד ביוני, טרם ההודעה של סדון.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עמי (ל"ת)
    דייב 10/2017/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ליאו ברנט שולטים! תותחים! מברוק (ל"ת)
    אווה 10/2017/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    אדם פולצק
    חברה 10/2017/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדם הוא מלך וכל המשרד הזה משהו , עם עמי אלוש וחברים נוספים מאחלת להם לנסוק גבוה
    סגור