שיווק ופרסום

עמי אלוש עושה את סלובניה: זהב לליאו ברנט בגולדן דראם

ההישג של ליאו ברנט אינו מבוטל שכן מתוך כ-1000 הגשות, רק 17 עבודות זכו בזהב בלבד
משה בנימין |  5
גולדן דראם 2017. עמי אלוש בטקס (צילום יח"צ)
רצף הזכיות בפרסים של משרד הפרסום ליאו ברנט ישראל המשיך בסוף השבוע האחרון עם זכייה בפרס הזהב בתחרות גולדן דראם הסלובנית. משרד הפרסום הגיע לשלב הגמר עם 5 פיינליסטים אך זכה רק בפרס אחד, מנחם אמנם כשמדובר בזהב, עבור תשדיר הרדיו למכונת הכביסה של סמסונג, בקטגוריית הרדיו.
למרות שתחרות הפרסום הסלובנית לא "נחשבת" לאחת מה-A ליסט, ההישג של ליאו ברנט אינו מבוטל שכן מתוך כ-1000 הגשות, רק 17 עבודות זכו בזהב בלבד, בנוסף ל-45 פרסי כסף שחולקו ו-14 פרסי גראנד פרי. טקס חלוקת הפרסים נערך ביום שישי האחרון ואת המשרד מישראל ייצג עמי אלוש, סמנכ"ל הקריאייטיב. 

פרסומת הרדיו שזכתה. סמסונג
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    עמי התותח הרים את המשרד הזה
    קופיפית 10/2017/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תשדיר מעולה ובכללי עבודה מעולה שם. עושה חשק לחזור...
    סגור
  • 4.
    תותחים
    לקוח מרוצה 10/2017/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא היה לי ספק
    סגור
  • 3.
    אלוש תותח (ל"ת)
    גם 10/2017/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    משרד מספר אחת !
    רינת 10/2017/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין עליהם , לא בקריאטיב ולא ברמה האנושית !
    סגור
  • 1.
    פרסומת מעולה . צחקתי ממש (ל"ת)
    דן 10/2017/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור