שיווק ופרסום

ביי ביי הארד סייל: ZIP בטוויסט נפלא עם סרט כפול

המותג יכול לרשום לעצמו וי גדול על הטרנספורמציה המוצלחת ממותג עמודי מבצע וצילומי אופנה גנריים (שרבים עושים טוב יותר) למותג שמנסה ללחוץ על כפתורים אחרים בקרב הצופים והלקוחות לעתיד
משה בנימין |  3
ZIP. ענבר מרחב G (צילום יח"צ/ צילום מסך)
רשת חנויות האופנה ZIP שוברת את ההגה מעולמות ההארד סייל לתדמית מותגית מהוקצעת שטרם קושרה למותג. פרסומת חדשה של משרד הפרסום ענבר מרחב G שתעלה לטלוויזיה מציגה את הפרזנטורים דין מירושניקוב ומירן מנקס כזוג שמתאהב עם טוויסט יפה שמספר את הסיפור של כל אחד מהם, בנפרד.
את הפרסומות שצולמו בנפרד, מלווה קריינות של מיכה פרידמן. שתיהן מסתיימות באותה נקודה, שבה הגיבור פוגש את הגיבורה וסיפור האהבה נרקם לו על רקע הכיתוב Love Happens. בין לבין, בשני הסיפורים משולבים רגעים קלים של הומור כשהקריינות מובילה את הצופה לרגע המפגש הגורלי ואז מופיעה דמות אחרת מזו שהצופים מצפים לה. 
 
מעבר לרעיון החביב שצולם באופן שמשלב בהצלחה בין הקריינות לסיפור המתפתח ומכפיל את החוויה בשני סרטונים שונים שירוצו במדיה במקביל, המותג יכול לרשום לעצמו וי גדול על הטרנספורמציה המוצלחת ממותג עמודי מבצע וצילומי אופנה גנריים (שרבים עושים טוב יותר) למותג שמנסה ללחוץ על כפתורים אחרים בקרב הצופים והלקוחות לעתיד. ההבנה שחווית המפגש עם חלון הראווה של ZIP תיראה ותרגיש אחרת לאחר הפרסומת היא רגע מפנה בחייו של כל מותג ונראה שהפרזנטורים מתאימים למהלך - לא אנונימיים לגמרי ולא מגה סלבס עם קילומטראז' עמוס בזמן מסך. 

קרדיטים:
סמנכ"ל קריאטיב: יגאל עזרא
ארט דירקטור: רומן מומנטוב
מפיקת משרד: אורלי ווילנסקי
מנהלת לקוחות: מיה סגל
מנהל לקוחות: אורי לין
סופרוויזרית: חן כהן
מנהל מחלקת מדיה: ליאור גרינץ
מנכ"ל משותף: אור גלייכר
מנכ"ל משותף/מנהל קריאטיב ראשי: בן סבר
לא הפריעו: ירון מרחב וחן ענבר
חברת הפקה: אוג
במאית: שלי כרמל
צלם: טובי הוכשטיין
עורך אופליין: יאיר תמיר
קריין: מיכה פרידמן
מוסיקה: יונתן ריקליס
סאונד: סאונד-האוס
תגיות ZIP | ענבר מרחב G
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    וואו כמה שהתבלבלתם
    הלם 10/2017/22
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סורי, ככה לא עושים אופנה. נראה לי שענבר מרחב התבלבלו עם קריאייטיב לסטימצקי. הסיפור משעמם שלא לומר בנאלי. Love happens? באמת? זה הסיפור? סורי #2 - זה לא סיפור מותג. זו אמירה ריקה מתוכן. באופנה הכי חשוב למכור בגדים, רק שהמקרה המצער הזה לא שמתי לב בכלל לבגדים שלהם או של הסביבה בגלל שהקריינות כל כך תפסה את תשומת הלב. ואגב, הקריין, ממש לא פאשן. לא מעביר רגש, לא מעורר מסתורין או סקרנות. מרגיש כמו קריין של מפעל הפיס. לא ברור לי על מה המחמאות, אבל עדיף שהם יחזרו למבצעים, כי הסיפור הזה לא מוכר.
    סגור
  • 2.
    פשוט מקסים (ל"ת)
    משה 10/2017/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    גאונים
    אורלי 10/2017/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    המשרד הכי חזק שיש
    סגור