שיווק ופרסום

"הקמפיין ההפוך" של שירותי הכבאות שאמור לטלטל אתכם

באמצעות לפמ, ישקיעו הרשות הארצית לכבאות והצלה והמשרד לביטחון פנים 3.2 מיליון ש' בקמפיין שייקרא לציבור לפעול למניעת שירות הנגרמות מטעויות. צפו
אלכסנדר כץ | 
מתוך הקמפיין למניעת שריפות מטעויות (צילום מסך)
הרשות הארצית לכבאות והצלה והמשרד לביטחון פנים יעלו הערב (יום א') בקמפיין שקורא לציבור לפעול למניעת שריפות הנגרמות מטעויות. מדובר על קמפיין שמפיקה לפמ בהשקעה של 3.2 מיליון שקלים, שמיועד לשידור בערוצים המסחריים, כמו גם בדיגיטל, ברשתות החברתיות ובעיתונות המסורתית. מדובר על קמפיין טלוויזיוני ראשון ב-5 שנים.
מטרת הקמפיין החדש שכותרתו "שריפות פורצות מטעויות" היא להעלות את המודעות להתנהגות  זהירה באש. הקמפיין ממחיש את הסכנות שבהתנהגות לא בטוחה ולא אחראית סביב שימוש באש, וכלל 4 סרטונים שישודרו ב-3 השבועות הקרובים, במתכונת של "סרטונים הפוכים" – שמתחילים מסוף אירוע כיבוי האש, וממשיך עד לגורם שהוביל לדליקה.
בין היתר מציגים את הסכנה בהשארת מחשב נייד שנטען על סדינים, תנור חימום דולק בקרבת חומרים דליקים והשארת גחלים בוערות. הקמפיין ישלב טיפים להתנהגות בטוחה כגון: התקנת גלאי עשן, התקנת "מנעול פרפר" בדלת הכניסה לבית, ועוד.
  
מנתונים של מחלקת חקירות בכבאות וההצלה עולה כי במהלך 8 שבועות בלבד, בין 16 בדצמבר 2016 ל-12 בפברואר 2017, בעיצומו של החורף, נספו בישראל 14 איש בדליקות. כל ההרוגים סיימו את חייהם בבתי מגורים, ו-9 הרוגים מתוך ה-11 ניספו בדליקות שהתפתחו בשעות הלילה.
השר לביטחון פנים גלעד ארדן מסר כי "מניעת שריפות היא האמצעי היעיל ביותר להציל נפשות ולמנוע נפגעים. לאחר שבנינו רשות כבאות לאומית חזקה ומקצועית, המדיניות שלי היא להתמקד בבטיחות אש ובהסברה לציבור על הסכנות השונות".
נציב הכבאות וההצלה רב-טפסר דדי שמחי הוסיף: "מטרת מסע ההסברה להגביר את המודעות לבטיחות באש ולתת לציבור כלים והנחיות כיצד למנוע שריפות בבית ובטבע. אני בטוח כי יחדיו נוכל לצמצם את מספר הנפגעים והנזק משריפות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה