שיווק ופרסום

"יש לקופירייטר הרבה מעלות, אבל לא בהכרח לכתוב סיפור"

האורחת השבועית בפודקאסט הפרסום EAR CATCHER היא יעל דרומי, ממייסדות ובעלות 'סטוריז' המתמחה בהקמה ותפעול פלטפורמות תוכן למותגים. על אסטרטגיית תכן למותגים, איך עושים את זה נכון ועוד
כתבי אייס |  4
יעל דרומי. EAR CATCHER (צילום אייס/ יעל דרומי)
יעל דרומי, העיתונאית הכלכלית לשעבר וכיום אחת מהמייסדות והבעלים של סטוריז, סוכנות תוכן המתמחה בהקמה ותפעול פלטפורמות תוכן למותגים, כתיבה ועריכת תכנים, קידום תוכן באמצעות מדיה ועוד היא האורחת של מירן פחמן בפרק מספר 19 של פודקאסט הפרסום EAR CATCHER.
לכל הפרקים של EAR CATCHER - לחצו כאן
דרומי ששימשה בתפקידה האחרון כעורכת ראשית של המוסף הכלכלי 'ממון' מדברת עם פחמן על אסטרטגיית התוכן של מותגים בארץ ובעולם, החיבור לגופים משלימים כגון טאבולה ואאוטבריין ומשרדי הפרסום, המאבק על הפניית תקציבי פרסום ושיווק לתוכן, איך עושים את זה נכון, כמה זה עולה, מה אסור לעשות ועוד. 
הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.
 
הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הצדקנות של אנשי הפרסום הפכה לחולנית
    צדיק 10/2017/24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    היה עדיף אם מול יעל היה יושב מראיין פחות ספקן ויותר מבין בתוכן מאשר פרסומאי שבטוח שהפאנצ'ים הקלישאתיים שלו עדיין מזיזים כאן למישהו. יאללה, תתקדמו.
    סגור
  • מקבל את הביקורת באהבה
    מירן פחמן 10/2017/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אם כי אני חושב שהפרק היה מפרגן מדי על סף התוכן השיווקי ובכלל, המקומות שבהם אני ספקן היא בדר"כ טכניקה שמטרתה לעורר ולעניין את השיחה.
    סגור
  • 2.
    ממש מעניין
    רותי 10/2017/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אחלה פודקאסט הפעם. מעניין ושימושי.
    סגור
  • 1.
    זה נכון כי כתב כלכלי הכי יודע לכתוב סיפור (ל"ת)
    כתב בריאות 10/2017/23
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור