שיווק ופרסום

לאחר שקרסה בגלל ענבל אור: אילנה גולץ שבה לפעילות

קריסתה של ענבל אור גררה עימה את גולץ שנקלעה לחובות של מיליוני שקלים לגופי מדיה. "עברה פחות משנה ואני עומדת בחזרה על הרגליים, יש כבר לקוחות ודברים מתחילים לקבל צבע"
משה בנימין |  7
אילנה גולץ (צילום יח"צ/ עמוד הפייסבוק של אילנה גולץ)
בדיוק שנה לאחר שקרסה בגלל פרשת ענבל אור ונאלצה לסגור את משרד הפרסום שלה לאחר שנקלעה לחובות, הפרסומאית אילנה גולץ חוזרת לפעילות. גולץ מתאוששת ומפגינה כח רצון מרשים כשהיא משיקה מחדש את משרד הפרסום שלה תחת השם "GI תקשורת ישירה" על שמה, בכפוף לתנאים שהציב בפניה בית המשפט המחוזי בחיפה.
כזכור, גולץ ליוותה את אור ושימשה כמשרד הפרסום שלה לחלק מהפרויקטים אותם קידמה אשת הנדל"ן, בסמיכות לתקופה שבה החלה הפרשה לתפוס תאוצה. קריסתה של ענבל אור גררה עימה את גולץ שבתחילה עמדה לצידה ומאוחר יותר ביקשה להיכלל ברשימת נושיה לאחר שהצ'קים אותם העבירה אליה אור לא כובדו.
עיקר החובות של גולץ שרכשה מדיה עבור אור התרכזו בתחום העיתונות. ערב פיצוץ הפרשה עמדו חובותיה בגין הזמנת מדיה על כ-4.5 מיליון שקלים, בעיקר מול קבוצת 'ידיעות תקשורת' ועיתון 'ישראל היום'. שני העיתונים הסכימו לפרוס את החוב שגולץ חתומה עליו למשך שנה אך לדבריה לא הסכימו לשום קיצוץ או הפחתה מגובה החוב למרות שהיו מודעים למצב המורכב אליו נקלעה, שלא באשמתה. 
מעבר לפתיחת המשרד מחדש, שנה אחרי שנאלצה לסגור אותו, גולץ מתנחמת בעובדה שבית המשפט אישר לה להשיק מחדש את העסק תחת שמה "אילנה גולץ". בין התנאים שאליהם היא כפופה בהחלטת בית המשפט: דו"ח פעילות כספית אחת לחודשיים, העתקי דיווחים למע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי, דו"ח מלאי מפורט ודו"ח על התקשרויות חדשות בחוזי עבודה. אלו יוגשו אחת לחודשיים למנהל מיוחד שאותו מינה בית המשפט בעניינה. בנוסף גולץ תדווח על הכנסותיה לכונס הנכסים שמונה לה ותמשיך לשלם מידי חודש את חובותיה לפי מסלול פריסת החובות שנקבע לה ועל פי הכנסות המשרד החדש. 
משרד הפרסום של גולץ, על אף שאינו מהגדולים בישראל, הוא אחד הוותיקים שבהם עם וותק של כ-25 שנים. גולץ אמרה לאייס: "לא הגיע לי לסיים את הקריירה בעולם הפרסום כפי שהסתיימה. עברה פחות משנה ואני עומדת בחזרה על הרגליים, יש כבר לקוחות ודברים מתחילים לקבל צבע".

תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    בהצלחה
    תומר גרין 11/2017/22
    הגב לתגובה זו
    0 10
    לכל המלעיזים, רק עצמאיים שחוו דברים כאלה מבינים את עוז הרוח להתחיל הכל מחדש. כל הכבוד לך, בהצלחה.
    סגור
  • 6.
    נוכלת
    קרן 11/2017/21
    הגב לתגובה זו
    12 1
    נוכלת בדמות אישה כמו ענבל אור עקצה אנשים
    סגור
  • 5.
    חזרה לפעילות
    קרן 11/2017/21
    הגב לתגובה זו
    10 1
    חזרה לעקוץ אנשים יחד עם בעלה הנוכל בכרטיסי אשראי שמוליק אבוחצירא ראו הוזהרתם מי ששם את כספו ועובד איתה שם על קרן הצבי כמו ענבל אור
    סגור
  • 4.
    חזרה לפעילות
    קרן 11/2017/21
    הגב לתגובה זו
    11 0
    חזרה לעקוץ אנשים יחד עם בעלה הנוכל בכרטיסי אשראי שמוליק אבוחצירא ראו הוזהרתם מי ששם את כספו ועובד איתה שם על קרן הצבי כמו ענבל אור
    סגור
  • 3.
    אי תשלום
    עובדת לשעבר 10/2017/29
    הגב לתגובה זו
    17 0
    היא נוכלת לא לפרסם אצלה
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד לך!!!!
    ים 10/2017/26
    הגב לתגובה זו
    0 20
    בהצלחה!
    סגור
  • 1.
    האמת - בהצלחה (ל"ת)
    אלי 10/2017/25
    הגב לתגובה זו
    1 19
    סגור