פרסום ושיווק

מנהלי שיווק בסאדו-מאזו: שוקן בקמפיין פרובוקטיבי לדג הזהב

תחרות הפרינט שמטיסה את הזוכים לפסטיבל קאן יוצאת לדרכה בפעם ה-24 עם קמפיין שמציג את מנהלי השיווק במערומיהם, בערך
משה בנימין |  22
דג הזהב. ניר פדרבוש (צילום יח"צ)
תחרות דג הזהב של רשת שוקן יוצאת לדרכה בפעם ה-24 ולרגל המאורע עלה הבוקר (יום א') קמפיין פרובוקטיבי בכיכובם של מנהלי השיווק, באמצעות משרד הפרסום של קבוצת הארץ מנצ'. הקמפיין מציג מנהלי שיווק, לאחר עריכת מחשב, כשהם לבושים (או בקושי לבושים) בבגדי עור בסגנון הסאדו-מאזו לאחר שראשם הושתל על תמונות של דוגמנים ודוגמניות.  
הקמפיין פונה השנה למשרדי הפרסום תחת הקונספט הקריאיטיבי "גלו את הצד הפרוע של מנהלי השיווק שלכם". הכיוון שנבחר נובע מהעובדה כי בתחרות דג הזהב של רשת שוקן, נוטים מנהלי השיווק לתת למשרדי הפרסום יד חופשית יותר הן בקריאייטיב והן באסטרטגיה, מה שמוביל את משרדי הפרסום ל"לעוף" ברעיונות ולייצר קריאיטיב בולט וחדשני יותר במודעות שחלקן אף הופכות לאחר מכן לקמפיין מאושר לפרסום שיוצא את גבולות התחרות. 


כמדי שנה, לזוכים בשלושת המקומות הראשונים מוענקות חבילות טיסה ואירוח בפסטיבל קאן לפרסום, הנחשב לאירוע הפרסום הגדול בעולם, הן בכמות העבודות המוגשות והן בכמות המשתתפים המגיעים לריביירה הצרפתית בשבוע האחרון של יוני. על מנת לקחת חלק בתחרות יש להגיש מועמדות עד 20 בדצמבר. המודעות יפורסמו בגיליון מיוחד ב-31 בדצמבר שיופץ למנויי הארץ באזור המרכז ולכלל משרדי הפרסום ולרשימת לקוחות באמצעות דיוור ישיר.
גילי הלל, סמנכ״ל מסחרי הארץ/ דהמרקר: "הופתענו מכמות מנהלי השיווק שהפגינו נכונות וספורטיביות להשתתף בקמפיין. עכשיו תורם של משרדי הפרסום להפגין את היכולות הקריאיטיביות שלהם ולהגדיל את הסיכוי עבורם ועבור לקוחותיהם לטוס לקאן".
יניב מלינרסקי, מנצ': "אני ממליץ למנהלי השיווק לאמץ את מראה העור והלטקס גם לישיבות במשרד. אני בטוח שזה יעשה טוב לתוצרים הפרסומיים אם כולנו נגיע ככה יום יום לעבודה".
תגובות לכתבה(22):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    תשאירו את הדג מחוץ לחגיגת הסאדו מאזו
    רותי 06/11/2017 15:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרסומת מגעילה, חסרת טעם ואלימה.
    סגור
  • 13.
    יא ממורמרים עלובים
    קולגה מפרגנת להבדיל 30/10/2017 21:32
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כל אחד פה נותן ביקורת כאילו יש לו את השואוריל של דיוויד דרוגה. כשתעשו רבע ממה שמנץ עושים תוכלו לדבר. עד אז תמשיכו לטקבק כמו עולב עולבים ולעבוד במשרד המשמים שלכם ולעשות סרט כותרות לפרויקט בניה ומודעה לשקדי מרק. ושיהיה לכם בהצלחה!
    סגור
  • 12.
    איזו תעשייה קקה זו
    Sorrell 30/10/2017 10:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה לעזאזל תמיד יש את הממורמרים והציניקנים שיש להם ביקורת עאלק שנונה. וואלק מקדמים בצורה הומוריסטית אירוע שמיועד לתעשייה שמכניסה לכם אוכל הביתה. אין שום דבר פוגעני במודעות. סתם דחקה שאולי לא מאד מצחיקה.
    סגור
  • 11.
    מלי רע נסקי (ל"ת)
    גיחיגיחי 30/10/2017 10:32
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 10.
    נו באמת
    הדר גולדמן 30/10/2017 08:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה שמאוד תמוה זו העובדה שמנצ' מביאים כל שנה מודעות מעולות לדג הזהב. לא יודע מה קרה שם אבל מישהו שם בפגישה על הקריאייטיב כנראה אכל אצל בכור ושושי ועוד שניה עמד לצאת לו שלשלה איומה אז הוא אישר את הסקיצה שהשאירה המנקה המולדובית שזה בעצם תיאור של מה שהמעסיק השני שלה רוצה שהיא תלבש לאירוע בערב בשגרירות האסטונית.
    סגור
  • 9.
    יא חבורה של סאחים
    איתי 29/10/2017 18:53
    הגב לתגובה זו
    2 2
    קצת קלילות אנשים, בחייאת....
    סגור
  • 8.
    קמפיין ליגה
    זוהר בהלול 29/10/2017 15:33
    הגב לתגובה זו
    1 4
    שבו בלול כל יפי הנפש
    סגור
  • 7.
    כל הענף מדבר עליו (ל"ת)
    ממש קמפיין משהו 29/10/2017 15:16
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • כל הענף ? חחחחחחחח
    אדם 29/10/2017 17:21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כל הענף ! 50 חברים שלך יניב ועוד שניים של השותף שלך זה לא כל הענף . עף על עצמך .
    סגור
  • 6.
    התחרות - אנדרטה עלובה לפרינט
    אוגי לוי 29/10/2017 12:43
    הגב לתגובה זו
    8 0
    הקמפיין - אנדרטה מביכה לכל הענף
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    לכל המעוניין
    מישהו שמפרגן 29/10/2017 11:39
    הגב לתגובה זו
    0 4
    משרד אליפות לקוח אליפות מנהלי שיווק אלופים
    סגור
  • אחלה סער
    סער 29/10/2017 11:47
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אתה גם אליפות, מנצ אמיתי.
    סגור
  • זה לא אני זה יניב (ל"ת)
    סער 29/10/2017 12:28
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 4.
    דחקה אינפנטילית ועיצוב בינוני
    מידי אוקר 29/10/2017 11:05
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מעבר להומור הילדותי שראינו כמוהו אינסוף (היו כמה כאלה למשרדים, אם אינני טועה) - זה לא עשוי מספיק טוב. גוון העור של הפרצופים לא אחיד עם זה של הגופות משאטר וההדבקה מאוד גסה. עיצוב שנה א'. אם הייתם מאזנים דחקה בינונית וסמי-פרובוקטיבית עם ביצוע מדהים - ניחא. לא נורא.
    סגור
  • 3.
    ירוד
    ניר 29/10/2017 10:48
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לבחור בניר כאחד ממנהלי השיווק הבכירים במשק מראה את רמת הפרסום הירודה . בהצלחה ניר ובהצלחה מנצ. הארץ, כדי לכם לבדוק את עצמכם. כבר הפסיק להצחיק.
    סגור
  • אז תגיד שאתה רוצה ליטוף. בוא אלי בין :0015:00 ל 15:00:30
    ניר 29/10/2017 13:11
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אהיה זמין לך
    סגור
  • פייי.......בוקר טוב לגברת מירמור
    ניר 29/10/2017 11:20
    הגב לתגובה זו
    0 4
    תמות/י.
    סגור
  • בוקר טוב לאדון לא מסוגל לשמוע ביקורת
    ניר 29/10/2017 11:37
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני לא משתמשת במושגים של תמות/י. אתה ירוד. ואתה יודע את זה בתוכך.
    סגור
  • צהריים טובים למר/גברת תמצא/י לעצמך עיסוקים אחרים
    ניר 29/10/2017 11:54
    הגב לתגובה זו
    1 3
    חוץ מלטקבק בעילום שם ולהיות בכללי טיפוס מטונף שמרייר ציניות ומירמור
    סגור
  • אמר זה שפותח את הפה שלו על נושאים שלא צריך!
    ניר 29/10/2017 12:18
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תחשוב טוב על מי אתה מטנף לפני שאתה מטנף ואולי אז לא יכתבו לך כאלה דברים. אתה גבר סקסיסטי ודוחה שפותח את הפה שלו ובסוף זה יבוא אלייך בהפוכה.
    סגור
  • 2.
    חזרנו ל-1997 אה? (ל"ת)
    איפה דודו טופז? 29/10/2017 10:37
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 1.
    עצוב
    ענבר 29/10/2017 10:36
    הגב לתגובה זו
    12 2
    מעציב אותי שעיתון כמו הארץ לא מצליח להביא רעיונות קריאטיבים מעבר למסרים מיניים . כמו בקמפיין שלו עם המוח והזין , וכמו פה . האם הבעיה היא במשרד הפרסום שלהם שיודע לבלוט רק בפרובוקציה מינית ? אולי . מנצ ידוע כמנסה להצחיק ולהגזים ומצליח בזה רק שמשתמש בעזרים כאלה .חבל , זה כבר משעמם .
    סגור