שיווק ופרסום

תקציב הפרסום של 'ריקושט' עובר למשרד 'בורודה קפלן'

תקציב הפרסום לשנת 2018 צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקלים
משה בנימין |  2
ריקושט (צילום יח"צ)
משרד הפרסום בורודה קפלן זכה בתקציב הפרסום של רשת ריקושט המשווקת ציוד לטיולים, נסיעות, תרמילאות, מחנאות, חיילים ואופנת OUTDOOR. התקציב עובר למשרד החדש לאחר שטופל במשרד הפרסום m&c saatchi עד לאחרונה.
'ריקושט' מפעילה כ-55 סניפים הפזורים ברחבי הארץ. הרשת מייצגת באופן בלעדי בארץ את המותגים: National Geographic ,JACK WOLFSKIN ו-DISCOVERY בתחום אופנת ה- outdoor וציוד לטיולים, קמפינג ונסיעות. תקציב הפרסום לשנת 2018 צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקלים.
רון קפלן מנכ"ל משותף ב'בורודה-קפלן': "אנו שמחים לטפל במותג מוביל וותיק עם רשת חנויות גדולה לקראת אתגרים מעניינים בשנים הקרובות. נמשיך ונחזק את מובילות המותג והרשת בכל התחומים והקהלים, מחיילים דרך מטיילים ועד תחום האופנה הצומח ברשת".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הג'ינגלים של היידישפיל הכי שווים (ל"ת)
    אני 11/2017/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מעניין אם המשרד הקודם שלהם יחטוף ריקושטים. הבנתם? (ל"ת)
    דייויד רוגה 11/2017/05
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור