שיווק ופרסום

יגאל בראון: "מחרימי הקקטוס מונעים מהפחד לא לצאת גדול"

מנכ"ל איגוד הפרסום בראיון לפודקאסט EAR CATCHER של מירן פחמן. על ההוראה הבינלאומית שאוסרת על פובליסיס להשתתף בתחרויות פרסום אומר בראון: "נחכה לפובליסיס ונפתח את התחרות בחודש יוני כשהם יוכלו לגשת"
כתבי אייס |  8
יגאל בראון (צילום יח"צ)
מנכ"ל איגוד חברות הפרסום ובעליו של הבצפר יגאל בראון התראיין לפודקאסט הפרסום EAR CATCHER בהגשת מירן פחמן. בראון דיבר עם פחמן על תפקידי האיגוד, מטרותיו וחופש הפעולה המוגבל שלו. לדבריו "אנחנו הולכים על קצות האצבעות בכל מה שנוגע וגובל בחוק ההגבלים כי אנחנו מאגדים את כל התעשייה אז לכאורה אנחנו יכולים ליצור מונופול. לכן אנחנו לא נוגעים במחירים, עמלות, זכויות עובדים וכו' אלא רק בדברים מקצועיים ולא תעסוקתיים".
בראון התייחס גם לסוגיית המכרזים בשוק הפרסום, כאשר לדבריו כשהאיגוד ניסה להתמודד עם התופעה עליה מתרעמים המשרדים - מכרזים אליהם מוזמנים עשרות משרדים, הוא זכה למכתב אזהרה מטעם הממונה על ההגבלים העסקיים. נושאים נוספים שעלו בראיון בין היתר הם הקריירה האישית (והארוכה) של בראון בענף, החלפת יו"ר האיגוד, תחרות הקקטוס: "בני אדם שלפעמים משהו לא יוצא כמו שהם רוצים טוענים שהרצפה עקומה והשופט דפוק ומה לא....אחת לתקופה משרד שמרגיש שהוא קופח נע בחוסר שקט בכיסא". ברמיזה לכך שמקאן לא משתתפת בקקטוס אמר בראון: ""החרמות באות על רקע לא ענייני והן עטופות בהמון סיפורים אבל במהות ההחרמות נובעות מהפחד לא לצאת גדול או לא לצאת במקום שבו אתה אמור להיות ואז זה פוגע בדימוי שלך". 

על ההוראה הבינלאומית שאוסרת על סוכנויות פובליסיס להשתתף בתחרויות פרסום (בארץ: באומן בר ריבנאי, גליקמן שמיר סמסונוב וליאו ברנט) אומר בראון: "השנה נחכה לפובליסיס ונפתח את התחרות בחודש יוני כשהם יוכלו לגשת". לדבריו הנהלת האיגוד היא זו שצריכה לקבל את ההחלטה על כך כשהנושא יובא לדיון.  

לכל הפרקים של EAR CATCHER - לחצו כאן
הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.
 
הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל

תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    איך זה באמת נגמר עם תרצה
    האמת על יגאל 11/2017/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אמנם לא הייתי שם כשזה נגמר עם הבצפר, אבל הייתי שם בלוויה של תרצה. אחד הרגעים העצובים שאני יכול לזכור, כמישהו שהעריך והעריץ את האישה. כמה דקות אחר כך, הסתובב יגאל, זחוח ומחויך, וחזר על הבדיחה המצחיקה: "אחר כך יגידו מה אתה עושה למתחרים שלך". וזה כל מה שצריך לדעת על האדם הזה. אני מעדיף שאת אנשי הקריאייטיב שלי יכשירו בני אדם. יגאל הוא, ככל הנראה, לא.
    סגור
  • 6.
    ירידתם של אנשי קריאטיב
    קקטוס שמקטוס 11/2017/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך מירן רוצה שהיום אנשי קריאטיב יהיו אלה שישפטו לבדם כשרובם לא מכירים את העולם החדש איך אנשי קריאטיב יכולים לשפוט כשלרובם אין מושג שיט במדיה דיגיטלית בואו נפוצץ את הבועה - הרבה ״קריאטיב״ היום לא יודעים מה הם עושים. גם אנשי קראיטיב ששופטים עבודות שלהם סה מגוחך
    סגור
  • 5.
    וממה אתה מונע?
    שאלה 11/2017/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מדבר על הפחד של מנהלי הקראטיב, מאיזה פחד אתה מונע? חבל שלא התייחסת לכך.
    סגור
  • 4.
    מנהלי שיווק מצייצים
    סקרנית 11/2017/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מרגיש קצת כאילו הפודקסט הועתק מסה זל מנהלי שיווק מצייצים. לפחות תנו להם קרדיט
    סגור
  • 3.
    ספרתי את ה"אני אני אני" בשיחה
    תלמה בירו 11/2017/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יצא לי בערך 2,762 פעמים
    סגור
  • 2.
    משעמם עד מוות
    יניב 11/2017/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמישהו ימצא למירון עיסוק חדש שיגאל אותנו מהשעמום הזה כל שבוע בבקשה!
    סגור
  • אחי התבלבלת. אתה אמור ללכלך על המרואיין. לא על המראיין. (ל"ת)
    אפי 11/2017/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שמישהו יודיע לכפרי
    באומקניסטתם 11/2017/07
    הגב לתגובה זו
    7 1
    שיש לו עוד כמה חודשים להביא עוד שני גראנדים. ושלא ישכח לרשום את אדלר בקרדיטים. למטה. מתחת לקייטרינג.
    סגור