שיווק ופרסום

עבר בטרומית: חוק שיגדיל את הפרסום בערוצים ייעודיים

הצעת החוק של חברת הכנסת שרן השכל תאפשר לערוצים 20 ,9 ,24 והלא TV להגדיל את היקף הפרסום, להחיל עליהם קריטריונים דומים לערוצים המסחריים, וכן ולהגביל את יכולתה של מועצת הכבלים והלווין להטיל סנקציות
משה בנימין |  1
שרן השכל (צילום יח"צ)
הצעת החוק של חברת הכנסת שרן השכל (ליכוד) להגדלת היקף הפרסום בערוצים הייעודיים (ערוץ 20, ערוץ 9, ערוץ 24 וערוץ ״הלא TV״ בשפה הערבית) עברה היום (יום ד') בטרומית. 
על פי ח"כ השכל, הצעת החוק שיזמה "תקל על הרגולציה הכבדה אשר חלה כיום על הערוצים הייעודים ותאפשר להם חופש רב יותר בפרסום ובמגוון התכנים המשודרים בהם. כך, ערוצים אלו יזכו ליכולת גדולה יותר למלא את תפקידם ולתת קול לקבוצות ולמגזרים שונים בציבור ולשרוד בשוק תחרותי".  
הצעת החוק תאפשר למעשה לערוצים הייעודיים להגדיל את היקף הפרסום (זמן אוויר) לעומת ההיקף המותר להם כיום, להחיל עליהם קריטריונים דומים לערוצים המסחריים, וכן ולהגביל את יכולתה של מועצת הכבלים והלווין להטיל עליהם סנקציות שנוגעות לדקות פרסום ו/או חילוט ערבויות כפי שהיה במקרה של ערוץ 20
לדברי השכל: ״לאור התמורות והשינויים ההולכים וגוברים במפת התקשורת העולמית בכלל ובישראל בפרט, האסדרה הרגולטורית הקיימת היא קשוחה מדי. הגבלת ערוצים ייעודיים לתכנים ספציפיים שהוגדרו מראש, אינה מאפשרת תחרות הוגנת ומקשה עליהם לפעול. הצעת החוק הזו היא צעד ראשון, יריית פתיחה, לקראת מהפכה כוללת בתחרות בשוק התקשורת. הצעדים הבאים במהפכה יכללו גם הקלות בקבלת רישיונות שידור והפחתת רגולציה ובירוקרטיה בכל הערוצים המשודרים - מסחריים, כבלים, לויין ומה שביניהם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    משרתת את האג'נדה של ביבי
    צביעות 11/2017/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במסווה של ליברליות
    סגור