פרסום ושיווק

במאי לייף מן - שושו: ערן שפניר הפך ל"במאי הבית" בבאומן

איש הקריאייטיב הוותיק הפך בחודשים האחרונים לבמאי הבית של משרד הפרסום, תקן שאינו שכיח בענף, במה שנראה כמו הסבת מקצוע לטווח הארוך. הקמפיין החדש בכיכוב שי אביבי אותו ביים שפניר עלה השבוע בשיתוף בלייזר
משה בנימין |  7
לייףמן. שי אביבי בקמפיין של באומן (צילום יח"צ)
קמפיין חדש של באומן בר ריבנאי לסכיני הגילוח לייף מן של סופר פארם עלה השבוע לאוויר בכיכובו של שי אביבי תחת הכותרת: "מי חכם יותר, גברים מזוקנים או מגולחים?" ברשימת הקרדיטים מסתתר פרט מעניין בקטגוריית הבימוי, כאשר הבמאי הוא ערן (שושו) שפניר, איש קריאייטיב ותיק במשרד שעושה את צעדיו הראשונים בתחום.
הקמפיין כולל שני סרטי רשת בשיתוף בלייזר שמסתיימים בשאלה שמופנית לגולשים - מי חכם יותר: גברים מזוקנים או מגולחים? הגולשים נשלחים להקליק למענה על השאלון ומופנים למיניסייט בטון הומוריסטי (בסגנון בלייזרי) שם מופיעה סטטיסטיקה בזמן אמת שמציגה את התפלגות ההצבעה נכון לעכשיו. בנוסף המיניסייט מכיל מאמרים על טיפוח עצמי לגבר ותכנים נוספים כגון: "טיפוח לגבר ב-8 גרפים שהמצאנו", פילוח גרפי שמציג את המקומות הפופולריים בהם נמכרות מכונות גילוח, שאלון זהה ל-2 ספרי גברים ועוד. למתמידים שמגיעים לגלילה האחרונה של העמוד מחכה גם הזמנה להדפסת קופון מתנה.
כאמור, פרט מעניין הוא העובדה שערן (שושו) שפניר שחתום על מהלכי קריאייטיב רבים ומצליחים של באומן בר ריבנאי חתום הפעם על בימוי הסרטים. מבדיקת אייס עולה כי כבר בתחילת השנה החל שפניר לביים חלק מעבודות המשרד במה שנראה כמו הסבת מקצוע אפשרית עבורו לטווח הארוך. שפניר עושה זאת תחת המשרד, לצד חברות ההפקה שעובדות איתו (במקרה הזה תום סופר) כשהוא מוגדר כבר כ"במאי הבית" לצד היותו איש קריאייטיב, תקן שאינו שכיח במשרדי הפרסום בישראל.
 
 
קרדיטים:
סמנכ"ל קריאייטיב: עידן רגב
מנהל קריאייטיב: עידן לוי ויאיר זיסר
ארט דיירקטור: מיכל גונן
קופירייטר: יאיר זיסר  
מנהל קרייאטיב סושיאל ודיגיטל: עידן קליגרמן
מנהל קריאייטיב דיגיטל: נאור יצחק
סמנכ"לית הפקה: דורית גווילי
מפיקה: אודליה פרילנדר
סמנכ"ל לקוחות: בן מוסקל
סופרוויזר: עומר כרמלי
ניהול לקוח: ליטל סער
סמנכ"ל פלנינג: יוסי (ג'ו) ברוך
סופרווייזר פלנינג: לורה גויכמן
פלנרית: מורן נורוק
אסטרטגיית מדיה: רונית שקל
טראפיק: רונית דואניס
מנהל סטודיו ATL: ירון קינן
סטודיו ATL: זהבה, נתי, אנסטסיה, חן ויניב
מנהל סטודיו דיגיטל: מיכאל שלי
סטודיו דיגיטל: דנה, ג'ני, לירון, אייל ויוסי
ניהול תוכן C  :דניאלה קלינגר
חברת הפקה: תום סופר
במאי: ערן (שושו) שפניר
בית פוסט: ברודקאסט
משחק וקריינית: שי אביבי

תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    נגמר הבית זונות של הבמאים
    במאי בוכה 11/11/2017 15:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרןןיחו מאות אלפי שקלים על פראש עכשיו הכל אין האוס!!!
    סגור
  • 6.
    מאז משאל רחוב 1995 אין ולא היה במאי כמו שושו (ל"ת)
    שושו 10/11/2017 15:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    שושו אתה תותח על
    נטלי 09/11/2017 19:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וזה ללא ספק נכס מטורף לבאומן ! בהצלחה
    סגור
  • 4.
    זה ההוא מהקליפ יום שישי של הדגנחש לא?
    מישהו 09/11/2017 17:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם כן תותח רציני. הקליפ הכי טוב שנעשה כאן.
    סגור
  • 3.
    עצוב, אבל שושו זה הדבר היחיד שנשאר בבאומן. (ל"ת)
    מואיז הקטן 09/11/2017 15:12
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • 2.
    שושו מלך (ל"ת)
    חבר 09/11/2017 13:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אחלה רעיון !
    יאיר 09/11/2017 13:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רעיון מצוין ! גם של הפרסומת וגם להכניס במאי בית לתוך משרד בסדר גודל כזה
    סגור