שיווק ופרסום
לכל קהל: מאזדה שמה את כל הז'יטונים על טירגוט מפולח
הרכב הושק ב-2015 עבור קהל צעיר אך במרוצת הזמן גילו בחברה כי בפועל הרוכשים הגיעו משכבת גיל בוגרת יותר. הקמפיין כולל 6 סרטים המיועדים ל-6 קהלים שונים מצעירים רווקים עד לנשים 55+ ועוד
מותג הרכב מאזדה 2 שהושק בשנת 2015 עבר לאחרונה מתיחת פנים כחלק משדרוג כל ה-line up של מאזדה, כך שכל הדגמים יהיו מאובזרים ברמה זהה כשההבדל היחיד הוא גודל הרכב. הרכב הושק עבור קהל צעיר אך במרוצת הזמן גילו בחברה כי בפועל הרוכשים הגיעו משכבת גיל בוגרת יותר.
על רקע זה נדרש באומן בר ריבנאי לצאת בקמפיין למאזדה 2 החדשה, ועשה זאת תחת הקונספט :"כל מה שטוב במאזדה, עכשיו במאזדה 2 החדשה". הקמפיין נשען על יכולות טירגוט גבוהות בפילוח ל-6 קהלים כאשר הקהל המרכזי הוא young adults: זוגות צעירים עד ילד ראשון, רווקים אורבניים ונשים צעירות וטרנדיות. הדאטה שנאספה על מכירות הרכב לקהלים בוגרים תורגמה לקהלים נוספים שהוגדרו כ:Empty nesters בני 60 , נשים 55 ורכב שני במשפחה לסידורים.
במשרד מציינים כי "עבודת הקהלים פה הייתה מדויקת וכללה שיתוף פעולה בין אנשי המוצר שהוציאו דאטה מה-CRM, אנשי המדיה והצוות המטפל במשרד בכדי להתאים מסר רלוונטי לכל קהל יעד". בסופו של דבר עלו לאוויר 6 סרטים שבכל אחד מהם דמות מייצגת של קהל היעד הרלוונטי. "כיוון שמדובר בקמפיין השקה דאגנו לעבוד בעיקר בכלים תדמיתיים לחשיפה רחבה, אך עם זאת מאד ממוקדים מבחינת ההגשה, לא רק שבמדיה טירגטנו את הקהלים הרלוונטיים, לכל אחד מהקהלים הגשנו וידאו עם מסר מותאם בשבילו, כתוצאה, עלויות הצפייה בסרטים ירדו ואחוזי הצפייה עלו, כך שאנחנו יכולים למקסם את התקציב והחשיפה".
ברמת הקופי מעניין לראות כיצד הקמפיין מציב דגמים נוספים של מאזדה כגון מאזדה 6 ו-CX5 כבנצ'מרק למאזדה 2, במה שנשמע כמו קניבליזציה בין המותגים, להבדיל מנסיון שאולי יישמע וייראה טבעי יותר, לנסות להעביר צרכנים פוטנציאליים מרכישה של דגמי רכב אחרים למאזדה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(7):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
7.קמפיין אחלה - מדוייק, בלי פאטוסמי שלא מפרגן - מפגר 11/2017/13הגב לתגובה זו1 0פשוט ומעורר מחשבה. והכי חשוב אין אפילו פעם אחת את המילה מסתבר ש....סגור
-
6.ברצינות? פרסום מפולח?בנימינה 11/2017/13הגב לתגובה זו0 1יש לך מושג כמה כאלה נעשו בעבר? עם הרבה יותר קריאטיבים להרבה יותר קהלים? שלא לדבר על פילוח לפי שעות, ימים וכדומה. להפוך את זה לאייטם חדשני רק מעיד על מצוקת חומרים.סגור
-
5.בנימין לאיפה הלכתתוכןזה 11/2017/13הגב לתגובה זו0 0כתבה על סרטונים מפותחים... 2010?!סגור
-
4.אחד החרטוטים, אם לא ה- (ל"ת)A4 11/2017/13הגב לתגובה זו0 1סגור
-
3.כזה טכנוקרט (ל"ת)לובטון תתפטר! 11/2017/12הגב לתגובה זו0 1סגור
-
2.וואו! חידוש עולמיבהלם 11/2017/12הגב לתגובה זו1 1קמפיין מפולח....סגור
-
1.באומן בר ריבנאי החליפו את גלילי נייר הטואלטיחצנובסקי 11/2017/12הגב לתגובה זו1 2מלבן דו שיכבתי ללבן תלת שיכבתי . חאלאססססס. הרגתם.סגור