שיווק ופרסום

"בלי רעיון שיגרום ללקוח להעיף אותנו מהחדר, עדיף לא להציג"

מנהלת הקריאייטיב של ה-Hooligans והשותפה שהר לוינשטיין מתארחת בפודקאסט הפרסום EAR CATCHER. "הגדרת המשרד היא דבר שמשתנה ככל שהזמן עובר, כשכרגע אנחנו FullStack קריאייטיב אג'נסי"
כתבי אייס |  4
שהר לוינשטיין (צילום יח"צ)
בפרק ה-22 של EAR CATHER פודקאסט הפרסום של מירן פחמן מתארחת שהר לוינשטיין שותפה ומנהלת הקריאייטיב הראשית של משרד הפרסום Hooligans שמציין כבר 7 שנים להיווסדו. לוינשטיין מדברת על ההגדרה של המשרד אותו היא מתארת כ"דבר שמשתנה ככל שהזמן עובר, כשכרגע אנחנו FullStack קריאייטיב אג'נסי מ-A TO Z".
על הקמת המשרד אומרת לוינשטיין כי "בעבר היינו כל כך נאיביים, מקס (שצ'רבקוב, שותפה ובעלה, מ"ב) אומר כל הזמן שאם הייתי יודע כמה חרא נעבור בדרך כנראה שלא הייתי נכנס לזה ואני מסכימה איתו".
על הסטטוס של סוכנות דיגיטל אומרת לוינשטיין: "דיגיטל היה נחמד בקמפיינים של 360 מפעם אבל אין יותר דבר כזה כי הכל דיגיטל, כי מי שעשה את 'פירלס גירל' וכל החיים שזה קיבל מאז, בסופו של דבר זה פסל ברונזה הכי לא חדשני, אבל כשכולם שמעו על זה כי 700 מיליון איש העלו את התמונות שלו - זה דיגיטלי או לא?".
על ההתנגשות שבין תפקידה כמנהלת קריאייטיב ובעלים היא אומרת: "צריך לייצר את ההפרדה, מראש הגדרנו גבולות ברורים של אחריות וזכות וטו. מקס הוא המנכ"ל ואחראי על ניהול לקוח וטכנולוגיה ומרים אחראית על הצד של הארט למרות שזה גם קריאייטיב וזה נורא פלואידי אבל לצורך העניין אם יש רעיון שאני אומרת שמציגים אותו ויהי מה, או לא מציגים אותו, אז כך יהיה וכל אחד בתחומו".
לכל הפרקים של EAR CATCHER - לחצו כאן

הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.
 
הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מהומה רבה
    על לא דבר 11/2017/15
    הגב לתגובה זו
    5 5
    כמה רוח וצלצולים ונסיון מלאכותי פתטי להיות עאלק מגניבה. היכן הקבלות הפרועות שלך? מה עשית? מה שינית? איפה השפעת? זה לא מספיק לדבר בשפה מלוכלכת וכאילו לא דופקת חשבון, העבודות שלך פשוט משעממות ונטולות כל הבנה. ואגב, כשזורקים אותך מהחדר זה לא בגלל רעיונות פרועים, זה פשוט בגלל שאת בלתי נסבלת.
    סגור
  • 2.
    שהר המדהימה
    מנכלית 11/2017/14
    הגב לתגובה זו
    10 1
    הכי מוצדקת בתעשייה !
    סגור
  • 1.
    אלופי עולם!
    דויד 11/2017/13
    הגב לתגובה זו
    13 1
    חולגינס ללא ספק המשרד הטוב ביותר שיצא לי לעבוד עימו.
    סגור
  • צודק
    רננה 11/2017/14
    הגב לתגובה זו
    11 1
    אתה חד משמעית צודק!
    סגור