שיווק ופרסום
לעומק התודעה יטפל בתקציב קומפלקס מלונאות חדש באילת
תקציב ההשקה של מיזם הנדל"ן של היזם אבי כראל מוערך ב-8 מיליון שקלים. "הבחירה בלעומק התודעה הייתה טבעית והגיעה מתוך רצון להביא משהו שונה לענף הנדל"ן המסורתי"
משרד הפרסום לעומק התודעה קיבל לידיו את תקציב הפרסום לקומפלקס מלונאות ומגורים חדש שיבנה באילת, בפרויקט של היזם אבי כראל. תקציב ההשקה של מיזם הנדל"ן מוערך בכ-8 מיליון שקלים.
המיזם שייבנה הוא מתחם מגורים ומלונאות חדש באילת, לראשונה מזה 15 שנה. המשרד נבחר למתג את הקומפלקס החדש, ללוות את תהליך השיווק והפרסום ולנהל את הקמפיין. לדברי היזם אבי כראל: "לעומק התודעה הוא משרד קריאייטיב ברמות הגבוהות ביותר בארץ ובחו"ל. הבחירה בו הייתה טבעית והגיעה מתוך רצון להביא משהו שונה לענף הנדל"ן המסורתי. התרשמתי כי האנשים במשרד לעומק התודעה יכולים לחשוב מחוץ לקופסא, לנתח ולדבר עם קהל היעד בצורה מיוחדת".
זיו פופלבסקי, ממייסדי לעומק התודעה: "אילת תהפוך בשנים הקרובות את פניה, שדה התעופה הבינלאומי יחולל שינוי גדול בעיר באספקטים רבים. שמחתי להכיר יזם אמיץ שמוכן, לאחר 15 שנים של הקפאה בעיר, להביא לאילת קונספט שונה וייחודי. יהיה מעניין".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.מקנאעידן 11/2017/14הגב לתגובה זו2 0לא בא לי לפרגן אבל חייב להגיד שנהייתי ירוק אחרי הפודקאסט הזה.סגור
-
3.תותחיםמוזנג 11/2017/14הגב לתגובה זו4 0כל הכבוד....ללא ספק משרד בועט שמביא דברים חדשים לשוקסגור
-
2.מגיע להם! פשוט מעולים!(:דלינדה 11/2017/13הגב לתגובה זו4 0בהצלחה לעומק מס אחד בענףסגור
-
1.מלכיםאורלי 11/2017/13הגב לתגובה זו4 0איזה משרד מעולה הם !סגור