שיווק ופרסום

לעומק התודעה יטפל בתקציב קומפלקס מלונאות חדש באילת

תקציב ההשקה של מיזם הנדל"ן של היזם אבי כראל מוערך ב-8 מיליון שקלים. "הבחירה בלעומק התודעה הייתה טבעית והגיעה מתוך רצון להביא משהו שונה לענף הנדל"ן המסורתי"
משה בנימין |  4
לעומק התודעה (צילום עופר חוג'יוב)
משרד הפרסום לעומק התודעה קיבל לידיו את תקציב הפרסום לקומפלקס מלונאות ומגורים חדש שיבנה באילת, בפרויקט של היזם אבי כראל. תקציב ההשקה של מיזם הנדל"ן מוערך בכ-8 מיליון שקלים.
המיזם שייבנה הוא מתחם מגורים ומלונאות חדש באילת, לראשונה מזה 15 שנה. המשרד נבחר למתג את הקומפלקס החדש, ללוות את תהליך השיווק והפרסום ולנהל את הקמפיין. לדברי היזם אבי כראל: "לעומק התודעה הוא משרד קריאייטיב ברמות הגבוהות ביותר בארץ ובחו"ל. הבחירה בו הייתה טבעית והגיעה מתוך רצון להביא משהו שונה לענף הנדל"ן המסורתי. התרשמתי כי האנשים במשרד לעומק התודעה יכולים לחשוב מחוץ לקופסא, לנתח ולדבר עם קהל היעד בצורה מיוחדת".

זיו פופלבסקי, ממייסדי לעומק התודעה: "אילת תהפוך בשנים הקרובות את פניה, שדה התעופה הבינלאומי יחולל שינוי גדול בעיר באספקטים רבים. שמחתי להכיר יזם אמיץ שמוכן, לאחר 15 שנים של הקפאה בעיר,  להביא לאילת קונספט שונה וייחודי. יהיה מעניין".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מקנא
    עידן 11/2017/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא בא לי לפרגן אבל חייב להגיד שנהייתי ירוק אחרי הפודקאסט הזה.
    סגור
  • 3.
    תותחים
    מוזנג 11/2017/14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כל הכבוד....ללא ספק משרד בועט שמביא דברים חדשים לשוק
    סגור
  • 2.
    מגיע להם! פשוט מעולים!(:
    דלינדה 11/2017/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בהצלחה לעומק מס אחד בענף
    סגור
  • 1.
    מלכים
    אורלי 11/2017/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    איזה משרד מעולה הם !
    סגור