שיווק ופרסום

מרכנתיל בחר במשרד חברון זלצמן 23 - ועולה בקמפיין

עד כה טופל התקציב על ידי Y&R ישראל. בשנה האחרונה פרסם בכמיליון שקלים בלבד, רובם הופנו למגזר החרדי והערבי
אלכסנדר כץ |  3
מרכנתיל (צילום לוגו)
בנק מרכנתיל דיסקונט בחר במשרד הפרסום חברון זלצמן 23 - כך נודע לאייס. בתקופה האחרונה פנה הבנק למספר משרדי פרסום ונפגש עמם לקבלת הצעות. עד כה טיפל בבנק משרד Y&R ישראל.
כבר השבוע עולה הבנק בקמפיין רדיו והמשך בדיגיטל תחת הקונספט החדש לעסקים: "אתה תעשה הכל למען העסק שלך, גם אנחנו". הקמפיין מתמקד בפתרונות המימון המיוחדים של מרכנתיל עבור עסקים קטנים-בינוניים ונחתם בסיסמה של הבנק.
הבנק שפונה בעיקר למגזר העסקי, לא נחשב למפרסם גדול במיוחד. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, בשנה האחרונה הוא פרסם בכמיליון שקלים במחירים ריאליים, רובם אגב הופנו למגזר החרדי והערבי.
תומר פרג, מנהל אגף שיווק במרכנתיל מסר: "מצאנו בחברון זלצמן 23 שותפים לחשיבה אסטרטגית ובנינו קמפיין שמתמקד בלקוח העסקי ומגלה אמפתיה לדרך העסקית הלא פשוטה שהוא עובר ביום יום. זהו מהלך ראשון בסדרה של מהלכים שאנחנו מתכננים לשנה הקרובה".
דודי חברון, שותף מנהל בחברון זלצמן 23 הוסיף: "אני רוצה להודות להנהלת הבנק על הבעת האמון בנו. עסקים עושים עם אנשים".
 
 
 
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מתחת לפני השטח
    אבו גבי 11/2017/15
    הגב לתגובה זו
    1 2
    דודי וגבי אנשים צבועים, נצלנים וקמצנים
    סגור
  • צנועים התכוונת
    גלית 11/2017/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שמכיר יודע מי הם. לא צריך לפרט.
    סגור
  • 1.
    צניעות ומקצועיות זה מה שעובד
    Yyy 11/2017/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תם עידן היתרון לגודל
    סגור