שיווק ופרסום

קופ"ח לאומית יוצאת למכרז על תקציב הפרסום במגזר החרדי/דתי

בשנת 2017 גדלה כמות המצטרפים ללאומית במגזר החרדי בשיעור שיא של 60%. להבדיל מהמגזר הכללי בו מטפל ראובני פרידן במגזר החרדי/דתי התקציב טופל על ידי הקופה באופן עצמאי
משה בנימין |  2
לאומית (צילום יח"צ)
לאומית שירותי בריאות מוציאה למכרז את תקציב הפרסום למגזר החרדי/דתי בהיקף מוערך בכ-2 מיליון שקל בשנה.
להבדיל מהמגזר הכללי שבו מטפל משרד הפרסום ראובני פרידן, תקציב הפרסום במגזר החרדתי/דתי נוהל על ידי הקופה באופן עצמאי. תקופת ההתקשרות עם המשרד הזוכה תעמוד על 3 שנים עם אופציות להארכת ההתקשרות.
מלאומית שירותי בריאות נמסר: "לאומית רואה חשיבות רבה בפנייה למגזר החרדי והדתי לאומי. בשנת 2017 גדלה כמות המצטרפים ללאומית במגזר החרדי בשיעור שיא של 60%. אנו נמשיך להשקיע בפנייה למגזר החרדי והדתי לאומי ולהגדיל את הצמיחה, לכן יצאנו במכרז  בקרב משרדים מתמחים, אשר ילוו אותנו בשנים הקרובות בפנייה לקהל זה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מכור ומכוער
    מושיק 11/2017/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להלן בסיס ניסוח תנאי המכרז: למציע היה מחזור של "2,000,000 ₪ לפחות בשנת 2016." המציע הוא משרד פרסום למגזר החרדי ולדתי לאומי, והמשרד או "אחד מבעליו" הוא בעל ניסיון של 5 שנים לפחות במתן שירותי פרסום למגזרים אלה, וסיפק בעבר שירותי פרסום ואסטרטגיה לגוף ציבורי מתחום הבריאות למשך שנתיים לפחות. המציע מספק בעצמו (inhouse) את כלל השירותים הנהוגים במשרדי פרסום, לרבות מחלקות מחקר ותכנון אסטרטגי, הפקה, תכנון ורכישת מדיה, קריאייטיב וניהול לקוחות. המציע בעל יכולת לספק שירותי פרסום בתחום הדפוס (עלונים, פוסטרים וכו'), האינטרנט, הסלולר וזאת בין באמצעות מחלקה במשרדו, בין באמצעות קבלן משנה עימו המציע קשור בהסכם. זה נוסח ההצעה החיצונית, למי שמעיין בגוף ההצעה רואה שתפרו כאן מכרז לבריליאנט אחד מהמכרזים המכוערים שנראו בשנים האחרונות, כל פסיק מותאם למידות המשרד האמור לזכות כך שאין טעם להתמודד מולה בעניין. סתם שאלה: ראיתם פעם קופת חולים שתנאי הסף שלה הוא מחזור של 2 מ' שח בלבד פעילות למשך שנה אחורה? מי שמוצא מוזמן לעלות לאייס. המכרז זה אחד השערוריות שצריך להיפתח על זה חקירה אצל הגורמים הרלוונטיים.
    סגור
  • 1.
    מכור
    מכור 11/2017/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש שמועה מבוססת שהמכרז תפור לדנה בריל... בוא נראה
    סגור