שיווק ופרסום

מה יגידו המעריצים? בנק מזרחי עם שיר של 'טונה'

החיבור ל"גם זה יעבור", שיגידו ש"מכר את נשמתו" מבוסס על ערכי המחאה של הראפר, אותם הבנק קושר לכעס ומרמור על סגירת סניפים שמובילים לשירות פחות טוב של הבנקים
משה בנימין |  11
קמפיין מזרחי טפחות "גם זה יעבור" (צילום יח"צ)
הראפר טונה (איתי זבולון) עשוי לאכזב רבים ממעריציו בעקבות הקמפיין החדש של בנק מזרחי טפחות. זבולון לא מופיע בעצמו בפרסומת החדשה של הבנק באמצעות ראובני פרידן IPG, אך שירו המצליח "גם זה יעבור" שבזכותו התפרסם, הוא זה שמוביל את הקמפיין, בטקסט ששונה לטובת המסרים של הבנק ובקולו של זמר אחר.
מבחינת הבנק מדובר בעסקה טובה למדי. הבנק שמסתכל סביבו וצופה בקרב ה"מי יותר דיגיטלי" בין פועלים ללאומי ובעלייתו של Pepper בוחר לעצמו מקום אחר על מפת המיצוב השיווקית ומקדם מסרים של "אין תחליף לאנושיות", כשהוא מחדד את הבידול בינו ובין הבנקים האחרים עם פתיחת סניפים חדשים. 
החיבור לטונה שיש שיגידו עליו ש"מכר את נשמתו" מבוסס על ערכי המחאה של הראפר, אותם הבנק קושר לכעס ומרמור על סגירת סניפים שמובילים לשירות פחות טוב של הבנקים, להבדיל ממזרחי-טפחות לכאורה. בבנק מסבירים כי הקמפיין "מתבסס על מחאה אמיתית שזוהתה בשיח רשת בעקבות סגירת סניפי הבנקים והעברת הלקוחות לשימוש באמצעים דיגיטליים".
הקמפיין של מזרחי-טפחות
מילות השיר המקורי: "מצאו תקופה לשבור לך את הלב אה והעולם כאילו כלום מסתובב אה...לא אין לי קלישאות בכל מקרה.." שונו ל: "מצאו תקופה לסגור לך ת'סניף, במקום בנקאי זרקו אותך לאפליקציה. כן, מהיום זה רק אתה מול עצמך ואף אחד אפילו לא שאל אותך..."
דינה נבות סמנכ"ל השיווק של מזרחי-טפחות: "תפיסת מזרחי טפחות שונה ומבודלת מתפיסת הבנקים המתחרים ונאמנה להעדפת הלקוחות ולרצונם. האפשרויות הטכנולוגיות והכלים הדיגיטליים הינם בתוספת לשרות מקצועי אנושי. בנקאות מושתתת קודם כל על יחסי אמון והכרות אישית, כך מציינים זאת במפורש 80% מהלקוחות מכל הגילאים ומכל הקשת הדמוגרפית. נמשיך לפתח כלים דיגיטליים מתקדמים לטובת הלקוח אך לא נוותר על הבנאדם בבנק ועל המגע האישי והתקשרת הבינאישית שהיא בסיס השירות הבנקאי".
השיר המקורי
קרדיטים:
חברת ההפקה: ראבל
מנכ"ל: זיו קורן
סמנכ"ל קריאייטיב: איתי גרונר
קופירייטרית: מיטל שקדי
ארט: אילה דון
מנהל לקוחות: עומר אפרתי
פלנינג: עדי נפשי
תקציבאית: אלה ביאר
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    בלה בלה בלה בלה הוצאנו ידיעת יחצ הלקוח בעננים מי בכלל קורא אייס
    סרדין 11/2017/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי יזכור את הקמפיין עוד יומיים?
    סגור
  • 9.
    נו באמת...
    סטס 11/2017/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עאלק "מכר את נשמתו", בכלל לא דרמתי... אתה כתב זול שמחפש פרובוקציות, הוא לא בפרסומת בכלל וגם לא השיר שלו, בסך הכל נתן אישור להשתמש בלחן. מעפן למנף כתבה על חשבון דמות מצליחה.
    סגור
  • 8.
    שמח בשביל טונה ..והמחאה אמתית נמאס מהרובוטים.
    שחר 11/2017/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כבר אי אפשר להפקיד כסף נכנס לבנק ואין עם מי לדבר ורק על המסך מופיע.......... ERROR גם שכל כספך מופקד שם אתה לא יכול לשאול שאלה .ובסוף רבעון מודיעים על רווח של רבע מליארד שקל !!! ואנחנו, אנחנו נמשיך לכתוב תגובות מחאה ..כי לא מלווים למוזיקאים.
    סגור
  • 7.
    מדוייק
    גרין 11/2017/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עדיף פפר פיי ? מוכרים חשבון בנק עם פיצה? כאן נותנים 2000 ש"ח למעבר ויש מלא סניפים, כולל אפליקציה וכולל הכל, נכון זה לא מגניב- זה בנק לאנשים לא מגניבים שיש להם חשבון בנק אמיתי להעביר וסובלים בבנק שלהם. שפפר פיי ימשיכו לתת פיצה .
    סגור
  • 6.
    נהדר
    אוהדת טונה 11/2017/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פרסומת נהדרת, קולעת למצבם של רבים שאינם מדור הסמרטפון. מרגש. גם לאיתי זבולון מגיע פרנסה בכבוד. גם לדביר הנהדר. וביחד, פרסומת חזקה.
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    כמו כל דבר שראובני עושים , מביך בנאלי וישן ..
    מייקל 11/2017/22
    הגב לתגובה זו
    5 2
    משרד משנות השמונים שעדיין תקוע שם .
    סגור
  • 4.
    בידול זה לא חזות הכל
    שי 11/2017/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסרט יפה וכיף לראות אותו (קצת חבל על ההתמסחרות של טונה) אבל המסר פשוט לא רלוונטי. לא משנה כמה הם ינסו, בפועל פחות ופחות אנשים צורכים בנקאות בסניף הבנק. זו עובדה. אז נכון שיש קהל שרוצה סניף. אבל הבנק רוצה דווקא את הקהל הזה?
    סגור
  • 3.
    היי מר בנקאי מה אם רק תפתח לי קצת אשראי?
    12 11/2017/22
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אומר הוא מת על השירים עובר איתם דברים אבל מה, לא מלווה למוזיקאי.
    סגור
  • יש בתגובה הזאת יותר קריאייטיב מהקמפיין עצמו (ל"ת)
    משה 11/2017/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    וואו איזו חדשנות!!!!!
    זילי הקטן 11/2017/21
    הגב לתגובה זו
    10 2
    לקחו שיר מוכר וכתבו לו מילים חדשות שיעבירו את הבריף. מטורף. מדהים. איפה נשמע כדבר הזה. זעזעו את הענף. אם זה לא שווה אייטם, מה שווה אייטם?!
    סגור
  • 1.
    נהדר. יש קליפ מלא? (ל"ת)
    Him 11/2017/21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור