שיווק ופרסום

בשנטי שלהם: 2 פיינליסטים לאדלר חומסקי ביורובסט

נכון לעכשיו משרד הפרסום אדלר חומסקי הוא היחיד שמחזיק בהגשה שהעפילה לגמר עבור המהלך לבית השנטי שזכה גם ב-2 שורטליסטים בפסטיבל קאן האחרון
משה בנימין |  3
השף שגב משה במהלך אדלר חומסקי לבית השנטי (צילום צילון מסך)
תחרות הפרסום האירופאית יורובסט נערכת בימים אלו בלונדון ותגיע לסיומה ב-30 בנובמבר. ביום שישי ה-1 בדצמבר יוכרזו הזוכים בטקס הענקת הפרסים. היום (יום ג') פורסמו רשימות השורטליסט בחלק מהקטגוריות: קריאייטיב דאטה, דיזיין, אנטרטיינמנט, דיירקט, חדשנות מדיה, חוצות, פרומו, PR ורדיו.
נכון לעכשיו משרד הפרסום אדלר חומסקי הוא היחיד שמחזיק בהגשה שהעפילה לגמר - מהלך הפרסום עבור בית השנטי שבמסגרתו חברו במשרד הפרסום לשף שגב משה ויחד איתו הכינו תפריט מפתיע עבור אורחיו של השף שהוזמנו לאירוע חגיגי להשקת התפריט החדש של מסעדת שגב-ארט לשנת 2017. המכנה המשותף לכל המנות הוא גם נקודת החיבור של המהלך לבית השנטי. כל המנות הוכנו ממרכיבים ומזון ששגב וילדי בית השנטי אספו מהפחים. רגע לפני שהאורחים נעצו את המזלג באוכל המונח על הצלחת הזמין אותם שגב לצפות בסרט שמראה להם איך האוכל הגיע לצלחת ומה הוא עבר בדרך. 
המהלך העפיל לשב הגמר ב-2 קטגוריות: פרומו וחוצות. בקטגוריית הפרומו הוא עשה זאת בתת הקטגוריה "שיווק גרילה וליהטוט". בקטגוריית החוצות, תת הקטגוריה היא "פרסום חי ואירועים". משרד הפרסום מלווה את בית השנטי מזה מספר שנים והמהלך כבר זכה ל-2 שורטליסטים בפסטיבל קאן האחרון.
 
קרדיטים: סמנכ"ל קריאייטיב - טל ריבן
מנהל קריאייטב - זיו מאירי
קופירייטר - אסא קרן, יונתן טייטל
מנהלת לקוחות: מור פסו
סופרווייזרית: קרן שלוש
תקציבאית – מרגו רוזנברג
מפיקה בפועל – נעמה בלז
מנהלת ההפקה – גל יעקב,
פלנינג ­– דניאל אביטל
צלמים – אלון גרגו וסער מזרחי
עורך – תומר לוי
מוזיקה מקורית – תומר בירן
בית פוסט – פוסט אופיס 
סאונדהאוס - בית סאונד
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שאלה פתוחה לטל ריבן
    יגאל 11/2017/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מילא גיליתם שעשו את אותו הרעיון בדיוק רגע אחרי שמכרו ללקוח, מילא גיליתם שעשו אותו הרעיון אחרי שעלה לאוויר וכולם בענף דיברו על זה, מילא גיליתם שעשו אותו הרעיון כשהוא הביא לכם את הנצחון בקקטוס על באומן וכולם כתבו בתגובות. אבל עכשיו? להגיש אותו לתחרויות? מה עמדתך בנושא? שאלה אמיתית ולא מתנשאת.
    סגור
  • 2.
    ברכות גם למקאן
    פרס 11/2017/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שהוציאו את אותו קמפיין עם אותו השגב לפני אדלר
    סגור
  • 1.
    ממש תתביישו
    תתביישו 11/2017/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מהלך מועתק ממקאן אריקסון שנת 2008. אותו הרעיון. אפילו אותו השף. משרד עלוב לא מאמין שאנחנו חלק מאותה הקבוצה. https://youtu.be/RWL1l5l004o
    סגור