שיווק ופרסום

"החשדנים" בגמר ה-FILM: עוד פיינליסט לאדלר ביורובסט

סדרת הסרטים ללוטו נחשבת לאחד הקמפיינים המצליחים של אדלר חומסקי בשנים האחרונות
משה בנימין |  2
לוטו "החשדנים" (צילום יח"צ/צילום מסך)
תחרות הפרסום האירופאית יורובסט שנכנסה היום ליומה השני מאירה פנים למשרד הפרסום אדלר חומסקי שהתבשר הבוקר(יום ד') על פיינליסט נוסף, והפעם בקטגוריית ה-FILM הקשה והנחשקת.
הסרט שהצליח לגבור על מתחרים רבים ולהעפיל לשלב ההתמודדות על מדליה הוא אחד הסרטים המוצלחים שעליהם חתום משרד הפרסום בשנים האחרונות - קמפיין "החשדנים" למפעל הפיס/לוטו. סדרת הסרטים של "החשדנים" מבוססת על תובנה שמציגה את המיליונרים החדשים שנולדים מדי שנה (לאחר זכייה בלוטו) כאנשים שאינם נראים שונים מהשאר אך מרשים לעצמם דברי מותרות מעוררי חשד שבד"כ הישראלי הממוצע מנסה לחסוך עליהם כגון כיסא בים, מים מינרליים במסעדה וחטיפים מהמיני בר במלון - אלא אם כן הוא "מיליונר".  

 



הפיינליסט שנוסף היום מצטרף לשניים נוספים מאתמול, בקטגוריית החוצות והפרומו, עבור קמפיין "ארוחת הגורמה משאריות" בכיכוב השף שגב משה עבור בית השנטי. 
קרדיטים
סמנכ"ל קריאטיב – טל ריבן
סמנכ"ל לקוחות – שי אלמגור
מנהל קריאטיב – זיו מאירי, אסא קרן, יונתן טייטל
מנהלת לקוחות - מעין ענבר (בן שוהם) 
תקציבאית – אדוה אייזינגר
קופירייטרים – עד נוי ואורי שוהם
ארטדיירקטור – גבי קיקוזאשווילי 
מנהלת הפקה – גל יעקב
מפיקה – נעמה בלז
חברת הפקה– פארדיסו
בית פוסט- פוסט אופיס
במאי – רני כרמלי
מוסיקה - תומר בירן
אינטרקשיין- ענבל שטרית, ענבר פינצ'בסקי ויניב גולדשטיין 
מדיה קום- טל קדמי ודניאל שלו
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קמפיין מעולה. אבל...
    יהושע 12/2017/03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    זה לא ישכיח את הבושה שאדלר חומסקי הגישו לתחרות מהלך מועתק זהה (שגב משה)
    סגור
  • 1.
    זכו בפרס הכסף (ל"ת)
    גדעון 12/2017/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור