שיווק ופרסום

פרס כסף לסוכנות C בתחרות ה-CMA הבינ"ל לתוכן שיווקי

זו השנה השנייה ברציפות בה זוכה C בפרסי ה-CMA שנחשבים "לאוסקר התוכן השיווקי". במסגרת המהלך של סמסונג, ניתנו לשורדים באי מצלמות 360 באמצעותן הם צילמו את החוויות שלהם באי
משה בנימין |  5
ארז ברגבאום מ-C והילה ברש מרשת (צילום יח"צ)
סוכנות התוכן השיווקי C בבעלות ארז ברגבאום וקבוצת פובליסיס ישראל זכתה בפרס הכסף בתחרות CMA הבינלאומית לתוכן שיווקי, עבור מהלך סמסונג VR בהישרדות.
זו השנה השנייה ברציפות בה זוכה סוכנות התוכן C מקבוצת פובליסיס בפרסי ה-CMA שנחשבים "לאוסקר של עולם התוכן השיווקי". לאחר שבשנה שעברה זכה "המהלך המדויק" של ג'ילט בערוץ הספורט בפרסי כסף וארד, זכה השנה השילוב של מצלמות ה-360 ומשקפי ה-VR של סמסונג בהישרדות בפרס הכסף בקטגוריית החדשנות.
במסגרת המהלך של סמסונג, ניתנו לשורדים באי מצלמות 360 באמצעותן הם צילמו את החוויות שלהם באי. בשני פרקי השיא (שהיו מהפרקים הנצפים ביותר בעונה) של המפגש עם משפחות השורדים בבית, קיבלו בני המשפחה את משקפי ה-VR של סמסונג ויכלו לחוות ביחד עם השורדים באי את החוויה המלאה ב-360 מעלות. במקביל לשילוב בפורמט הטלוויזיוני, הופקה גם סדרה דיגיטלית בשיתוף סמסונג מחומרי ה-360 שצולמו, אשר ליוותה את אחורי הקלעים של הישרדות. הסדרה זכתה לכ-3 מיליון צפיות וידאו.


בנימוקי השופטים לבחירה נכתב: "מהלך surviVR היה מהלך מרענן וחכם שהניב תוצאות יוצאות דופן של חשיפה". בקרדיט למהלך שותפים גם משרד הפרסום ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס ורשת, שנציגיה אף נכחו ביחד עם ברגבאום בטקס הענקת הפרסים החגיגי שנערך ביום שלישי בערב בלונדון.
פרסי ה-CMA נחשבים למפעל הפרסים התחרותי והיוקרתי ביותר בעולם התוכן השיווקי. השנה הוגשו לתחרות יותר מ-400 עבודות של 135 סוכנויות מ-23 מדינות. לעומת תחרויות הפרסום, דווקא בעולם התוכן השיווקי, ישראל מצליחה לנפק רצף של זכיות. זו השנה השלישית ברציפות שבה מהלכי תוכן שיווקי ישראליים זוכים בפרסים בתחרות – לפני שנתיים היו אלה מקאן שזכו בזהב עבור מהלך איקאה באח הגדול בקשת, לפני שנה זכתה C בפרסי כסף וארד עבור המהלך המדויק של ג'ילט בערוץ הספורט והשנה, כאמור, ממשיכה C עם רצף הזכיות, זו השנה השנייה ברציפות.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לקוח חכם קוצר פירות
    שוקי 11/2017/30
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כשיש זכיין שיודע לפצח תוכן ומתאבד כל לקוח , משרד שלא 'שם רגליים', לקוח שמוכן לשלם כי הוא יודע מה טוב עבורו... זאת התוצאה. שאפו לרשת ולסי!! עכשיו תעברו את הכביש לזכיין השני ותשאירו בריף. מקסימום יתנו לכם באנר תלת מימד ויקראו לזה חדשנות... אבל היי, פראיירים לא מתים. הם חיים עד 120 ומשלמים במזומן.
    סגור
  • 3.
    עינת סמואל יא מלכה כל הכבוד ! מקצוענית אמיתית !
    אחד שיודע 11/2017/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עינת סמואל יא מלכה כל הכבוד ! מקצוענית אמיתית !
    סגור
  • 2.
    מגיע להם בטירוף. הכי מקצוענים בשוק
    רוי 11/2017/30
    הגב לתגובה זו
    5 0
    וארז ועדי הנדלר שם הם שילוב מנצח של אנשי מקצוע שקשה למצוא
    סגור
  • 1.
    איך ייתכן
    נגד תוכן 11/2017/30
    הגב לתגובה זו
    0 3
    שמפרסם שביצע פעילות שיווקית בתוכן בישראל מקבל פרס בקטגוריה הזו ושהיא בכלל אסורה בישראל ומתגאה בה סמסונג באומן ורשת אתם יורקים על הרגולטור לפחות תסתירו
    סגור
  • תכיר את החוקים לפני שאתה מקטר
    יוסי 12/2017/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש התרים לתוכן שיווקי בתכניות ריאליטי. תעשה שיעורי בית חבר
    סגור