שיווק ופרסום

יום האיידס: דורקס מציעה להיבדק עם סריקה במובייל

עם הנחת האצבע על הסורק מתחילה הסריקה לכאורה שמלווה במונה מספרי שרץ מ-0 ל-100 בליווי אפקטים קוליים להעצמת החוויה. הטריק הטיזרי של לעומק התודעה עלה לאוויר לפני כיומיים
משה בנימין |  1
דורקס. בדיקת האיידס המהירה (צילום יח"צ/צילום מסך)
לקראת יום האיידס העולמי שיצוין כמדי שנה מחר, ב-1 בדצמבר, משרד הפרסום לעומק התודעה ומותג הקונדומים דורקס יצאו במהלך מובייל שניסה לגרום לגולשים לחשוב שניתן לבדוק האם הם נושאים את הנגיף באמצעות לחיצה פשוטה על מכשיר הטלפון.
הטריק הטיזרי של לעומק התודעה עלה לאוויר לפני כיומיים והופיע לגולשים בפייסבוק כפוסט של חברת דורקס בו נכתב "לבדיקת איידס מהירה סרקו את טביעת האצבע" במה שנראה לגולשים בעידן המאגר הביומטרי כמשהו מציאותי. עם הנחת האצבע על הסורק מתחילה הסריקה לכאורה שמלווה במונה מספרי שרץ מ-0 ל-100 בליווי אפקטים קוליים להעצמת החוויה.
התשובה שמתקבלת לאחר מכן מחזירה את הגולשים התמימים לקרקע המציאות: "לצערנו, אין באמת בדקה כזו...ב-1.12 יום האיידס העולמי לכו להיבדק!".

נכון לעכשיו, הפוסט/מודעה עומד על 188 שיתופים בפייסבוק, מעל ל-1500 תגובות וכמעט 50 אלף סריקות של האצבע שבוצעו על ידי גולשים. חלק מהמגיבים ביקרו את המהלך על כך שהוא "עושה צחוק" מהנושא ואלו נענו בתגובה שירותית מטעם צוות הסושיאל של דורקס. רוב המגיבים לקחו את העניין בצחוק ושיתפו חברים בפייסבוק ש"חייבים להיבדק" וחלק גדול מהם ניצלו את ההזדמנות כדי לדרוש מדורקס להוריד את מחירי הקונדומים.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין עליהם! אלופים (ל"ת)
    מפרגן 11/2017/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור