שיווק ופרסום
קימברלי קלארק מרכזת את כל הפעילות במקאן ונפרדת מגיתם
גיתם ומקאן חולקים את הפעילות בתקציבי קימברלי קלארק מעל ל-15 שנים. 2 המשרדים החזיקו בנתח פעילות שווה שעומד על כ-8 מיליון שקלים בכל משרד
קימברלי קלארק, אחת מחברות ה-FCMG המובילות בעולם החליטה לרכז את כל פעילות הפרסום שלה בישראל במשרד פרסום אחד - מקאן תל אביב. המשמעות היא פרידה ממשרד הפרסום גיתם BBDO שחלק את התקציב עם מקאן וטיפל במותגי ניקול, לילי וקלינקס.
גיתם ומקאן חולקים את הפעילות בתקציבי קימברלי קלארק מעל ל-15 שנים. התקציבים המרכזיים שטופלו במקאן היו האגיס וקוטקס כאשר 2 המשרדים החזיקו בנתח פעילות שווה שעומד על כ-8 מיליון שקלים בכל משרד שמעתה ירוכז במלואו במקאן.
לאייס נודע כי בחברה שוקלים את המהלך מזה תקופה, מתוך החלטה אסטרטגית למקד את הפעילות בעולמות הדיגיטל והדאטה. ההחלטה התקבלה כבר לפני חודש וכעת הופכת לרשמית ויוצאת לפועל.
אורי בן שי, מנכ"ל קימברלי קלארק ישראל: "ברצוני להודות לגיתם BBDO ולאנשים הנפלאים על שותפות אמיצה וארוכת שנים עם קימברלי קלארק ישראל. תרומתם בבניה ושימור מותגי על אהובים כמו לילי, ניקול וקלינקס הינה לאין שיעור. בנוסף רוצה להודות להם על המחויבות המשותפת והבלתי מתפשרת לשים תמיד את טובת הצרכנים שלנו והנאתם במרכז".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(6):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.לא נעים לשמוע כשאומרים שאתה גרוע בדיגיטל (ל"ת)גיתם חיים בניינטיז 12/2017/05הגב לתגובה זו3 0סגור
-
2.אז ביי גיתם. מי הבא ללכת. (ל"ת)דנה 12/2017/04הגב לתגובה זו2 1סגור
-
1.לא פשוט להיות בגיתם כרגעראובן 12/2017/04הגב לתגובה זו6 2איבדו את חישגד לאדלר, עכשיו את קימברלי למקאן, מה הלאה?סגור
-
מאוד פשוט להיות בגיתםדור 12/2017/05הגב לתגובה זו0 0כי סהכ החליפו (והגדילו) תקציבים בגיתם בפיס ובכלמקרה זה עדיף מלהתמודד במכרז להפסיד במכריז ולא לדעת לפרגן. טיפש נודניק.סגור
-
גיתם קיבלו את סונול עכשיו אז היי..דנה 12/2017/04הגב לתגובה זו1 0והנה כבר פשוט להיות שוב בגיתם !סגור
-
מה זאת אומרת? ג'יפ חדש למנכ"ל (ל"ת)ZBBBB 12/2017/04הגב לתגובה זו2 0סגור