שיווק ופרסום

מנהלים - מה אתם צריכים לדעת לפני שעולים בקמפיין?

רגע לפני חנוכה, יפעת בקרת פרסום מסבירה כיצד בזכות מידע מהימן, אתם המנהלים יכולים להפיק קמפיין טוב ואפקטיבי
תוכן שיווקי | 
המידע אודות המתחרים בקטגוריה שלכם, שווה לכם המון כסף (צילום depositphotos)
ניהול הוא קבלת החלטות וקבלת החלטות תלויה במידע איכותי, מידע איכותי נדרש בכל קרב אליו אתם יוצאים לדרך. זה לא סוד שכל מנהלי/ות השיווק והמותג הם סוג של רמטכ"לים שמפקדים על צבא שלום או על יחידות עילית שצריכות להילחם מול המתחרים בזירה התחרותית, כאשר הניצחון, או ההפסד, תלויים כאמור ביכולתכם ללקט מידע ולתרגמו לכלים פרקטים, בשביל לייעל את המשאבים. שכן האפשרות השנייה היא לבזבז משאבים, או אולי אף גרוע מכך - להפסיד בקרב.

קריאייטיב הוא המלך, אבל רק אם הוא מבוסס על מידע

אנחנו מכירים את זה, אנחנו יודעים מה הפחדים שלכם - יש לכם רעיון מבריק ואתם בטוחים שהוא נהדר אבל במקביל אתם חוששים שלאחר שתציגו אותו בישיבת ההנהלה וכולם יתלהבו ממנו, תגלו שהוא לא באמת עבד. הסיבה לכך היא שלא הייתם בטוחים מה הקהל שלכם רוצה או צריך, או חשוב לא פחות - מה הוא לא רוצה, ומה הוא לא צריך, כי לא ידעתם לצפות את התנהגות המתחרים.
חשוב לזכור שקמפיין טוב אולי מגיע מהבטן שלכם, אבל אתם חייבים להשלים אותו עם מספרים, תובנות ומידע תחרותי בכדי לדעת אם יעבוד או לא - קריאייטיב זה לא הכל כי אולי היה לכם רעיון טוב, אבל לא היה לכם את המידע המשלים כדי להפוך אותו למצוין.

בזירה כאוטית ידע זה כסף

הידעתם שתמהיל הפרסום של תחום ההלבשה התחתונה מוטה דיגיטל (41%), זאת לעומת עוגת הפרסום שבה הדיגיטל עומד על 30%? תשאלו אותנו איך אנחנו יודעים את זה. פשוט מאוד, לא כולם יודעים אבל הקרב על התחתונים בוער ולפני זמן מה נתבקשנו לנתח אותו. המידע אותו יפעת בקרת פרסום יודעת לייצר מספק ערך רלוונטי לכל קטגוריה ולכל שחקן.
תארו לכם מצב בו הלכתם על קמפיין של חצי מיליון שקלים ואף הצלחתם לתפוס את המתחרים שלכם לא מוכנים - ופתאום אתם נתקלים בתגובה שאחד מהמתחרים הללו שפך 1.5 מיליון שקלים בכדי להעפיל עליכם ולקבור לכם את הבאזז. לאחר מהלומה שכזו אתם עשויים להתקשות להגיב, הנה - הלך לכם הקמפיין וההנהלה דורשת דין וחשבון. לא תיארתם זאת לעצמכם מראש ובסוף אתם אלו שנתפסתם לא מוכנים - אחרי שקברתם חצי מיליון שקל.
מצד שני - תארו לכם שאתם יודעים כמה כסף השקיע המתחרה שלכם השנה בקמפיינים, ובכך אתם יודעים להניח האם יש לו אפשרות להגיב מולכם באגרסיביות או לא. תארו לכם שאתם יודעים עם איזה פרזנטורים הוא עובד, האם הוא נוטה לפרסום תדמיתי או מכירתי, האם הוא מדגיש את נושא החדשנות או המחיר – כל אלו ועוד. חברים, אחרי שיש לכם את כל המידע הזה - בהחלט תוכלו לקבל החלטה מושכלת אודות גודל התקציב שאתם צריכים להשקיע, ואודות סוג התגובה שעשויה להגיע ובכך להימנע מסיכונים.

מידע מקדים לקמפיין שווה לתעודת ביטוח מול ההנהלה

אין ספק שכאשר אתם יודעים על המתחרה את כל המידע לו אתם זקוקים - מתי הוא נוטה לפרסם, איזה ערך הוא שם במרכז הקמפיין, באיזה מדיות הוא מתמקד ועוד, תוכלו למקסם את התוצאות ולחסוך משאבים כמו זמן וכסף. אם הצלחתם - יצאת קינגים. אם הצלחתם פחות - מי יכול לבוא אליכם בטענות?
רגע לפני פסקת הסיום, במידה ואתם הורים - נצייד אתכם במידע מועיל. מניתוח תמהיל הפרסום של "מזון מרובה סוכר" עולה כי הטלוויזיה היא המדיה הדומיננטית ביותר. בפרסום בטלוויזיה ניתן לראות שיש 2 פיקים ביום ל"מזון מרובה סוכר": החל מ-7:00 בבוקר ועד 10:00, ומשעה 16:00 (חזרה מהלימודים) עד 20:00. כמובן שמדובר רק בכותרת ובמעטפת של המידע שניתחנו, שכן המידע שמור לגוף שהזמין את המחקר, אך זו כן דוגמא פנטסטית עבורנו להראות לכם שכולם זקוקים למידע מדויק בכדי לבנות על גביו מהלכים.
בין אם אתם בתחום הבגדים, המשקאות, המזון או כל תחום אחר, המידע שאנחנו יודעים לייצר לכם אודות המתחרים בקטגוריה שווה לכם המון כסף שכן בסופו של דבר מה שאנחנו יודעים להציע לכם זה את כל המידע שאתם צריכים כדי לבנות קמפיין וכדי לדעת איפה להשקיע את המשאבים שלכם. לא רק שאנחנו יודעים להציע לכם מידע זה, אלא גם ללוות אתכם בתהליך ספציפי על פי הצורך המדויק שתציגו. בין אם תרצו להבין את פריסת המדיה של המתחרה או אולי להכיר את שיתופי הפעולה שלו והערכים שהוא מדגיש למותג, אנחנו ביפעת בקרת פרסום יודעים להציע לכם מידע 360 וחשוב לא פחות - מה המשמעות בפועל של המידע שמצאנו עבור המותג שלכם.
לפרטים נוספים לחצו כאן או התקשרו אלינו למספר 03-5635005
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה