שיווק ופרסום

"הייתי הכי שחצן. כל יום אני יורד מדרגה ולומד צניעות"

אורי לברון, מדור המייסדים של אדלר חומסקי, סופר, תסריטאי ויוצר 'המדרשה' מתארח בפודקאסט הפרסום של מירן פחמן. "להיות איש פרסום זה להיות איש שירות כמעט ב-Level הכי פחות מוערך"
כתבי אייס |  5
אורי לברון ב-EAR CATCHER (צילום יח"צ)
אורי לברון, לשעבר סמנכ"ל האסטרטגיה ושותף באדלר חומסקי, סופר ותסריטאי ויוצר 'המדרשה' ואחת הדמויות המוכרות בענף הפרסום הישראלי (לשעבר) הוא האורח השבועי בפודקאסט הפרסום EAR CATCHER של מירן פחמן.
לברון שנמנה על דור המייסדים של אדלר חומסקי, "הגעתי לשם בשבוע השלישי של המשרד ב-1997", החל את דרכו כקופירייטר ומנהל קריאייטיב ומשם עבר לתפקיד סמנכ"ל האסטרטגיה לאחר שלדבריו "הבנתי שאני לא טוב מספיק בקריאייטיב". על הפרידה מעולם הפרסום אומר לברון: "נפשית הרגשתי שמספיק לי זה תחום שכדי להוביל בו אתה נמצא במאבקים אינסופיים - לי היה מאוד קשה וקיבלתי החלטה יחד עם השותפים שהגיע הזמן להפסיק ולמצוא משהו חדש".
לכל הפרקים של EAR CATCHER - לחצו כאן
למרות שהוא מגדיר את עולם הפרסום כ"אחד המקומות הכי טובים להיות יצירתי ולפרוח" לברון מדבר על התחום כיום ואומר: "להיות איש פרסום זה להיות איש שירות כמעט ב-Level הכי פחות מוערך. הלקוח חושב שמשרד הפרסום לא מבין אותו, ולפעמים הוא (הלקוח) גם יודע יותר מהמשרד והמשרד הוא מישהו שלא מצליח להגשים את החזון שלו - המשרדים ללא ספק צריכים לייצר הרבה יותר ממה שהם אמורים והם נמצאים בלחץ מתמיד".
בראיון מדבר לברון בנוסף על תחום הפרסום הפוליטי (היה האיש שהגה את השם "קדימה") וגם ימי הקמת אדלר חומסקי לצד ראובן אדלר ואייל חומסקי: "יש 3 סוגי שחקנים - אלו שמונעים מהפחד להפסיד, אלו שאוהבים את המשחק ונהנים מזה ואלו שמונעים מהרצון לנצח. אדלר (ראובן) הוא למשל אדם שאם הוא לא נהנה הוא לא משחק. אייל (חומסקי) הוא אדם שמונע מרצון גדול מאוד לנצח. הוא לא רואה בעיניים כל עוד מדובר בעסקים וברגע שנגמר המאבק הוא החבר הכי טוב שלך. הוא מאלו שבאמת אפשר להגיד עליהם "זה רק עסקים". גם בסוף ימיי באדלר כשהיה לנו ויכוח על ערך המניות שלי, והיה ויכוח ארוך - ברגע שזה נגמר הוא קם וחיבק אותי ואמר לי אתה משפחה וכל מה שצריך אנחנו כאן".
 

הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.
הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט  ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אופורטוניסט מחונן
    קולגה 12/2017/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מהיכרותי עם לברון תמיד הפליא אותי איך הבחור תמיד עושה צעד קדימה הרבה מעבר ליכולות ולכשרון שלו. החבורה של זייפרט ולינור שמקיפה אותו, בנויה מאותו מאותו ד.נ.א. -בינוניות פלוס שממותגת כסוג של גאונות.
    סגור
  • 4.
    מה שאורי יגיד לי לעשות אני עושה
    בן שלך מלך 12/2017/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה לא נורמל הבנאדם הזה, לא נורמל. גאון, חכם, מצחיק אוהב אהוב ומחבק כמו שלא ראיתי דבר כזה בחיים שלי לא ראיתי דבר כזה.
    סגור
  • 3.
    אורי, בעיקר היית מצחיק. עם הכתובת על הקיר שליוותה אותי שנים
    גיל 12/2017/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מנהל קריאייטיב למשרד פרסום זה כמו עץ לכלב... זוכר?
    סגור
  • 2.
    הכי לא שחצן
    רו 12/2017/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אורי לב רון לא היה שחצן אף פעם. מוכשר כן. מצליח כן. שחצן לא.
    סגור
  • 1.
    משפחה מנצחת
    גדעון יניב 12/2017/05
    הגב לתגובה זו
    4 0
    היה לי הכבוד לעבוד עם אורי . אחד מאנשי המקצוע המעולים שפגשתי והכי חשוב נשמה טובה
    סגור