שיווק ופרסום

"לא בהכרח הופכים לפרילנס והכסף מתחיל ליפול מהשמיים"

בעליה של סוכנות Awesome, מעיין פרוינד, מתארח בפודקאסט הפרסום של מירן פחמן, ומדבר בין היתר על ההבדל בין מיתוג לפרסום, ועל הקמפיין השנוי במחלוקת של הודיס

כתבי אייס |  2
מעיין פרוינד בפודקאסט EAR CATCHER של מירן פחמן (צילום יח"צ)
מעיין פרוינד, הבעלים של סוכנות המיתוג Awesome, הוא האורח השבועי בפודקאסט הפרסום EAR CATCHER של מירן פחמן. בתוך מספר שנים הוא הצליח להקים סוכנות מיתוג שעובדת עם חלק מהמותגים הכי גדולים בארץ.
פרוינד מספר על ההחלטה לצאת לדרך עצמאית. "הגעתי למקום זה אחרי שלמדתי הרבה - עבדתי במקאן אריקסון 10 שנים. למדתי אצל האנשים הכי טובים ואז הרגשתי איזושהי תחושת מיצוי קלה והלכתי לעבוד מהבית, אבל לא עם תכנית סדורה. לא לכולם זה מתאים, ואם כן, הם צריכים לצבור קילומטרז' של ניסיון בתור שועלים בודדים שיכולים ללכת לעבוד לבד ולהפסיק ללמוד מאנשים לצידם. זה הרבה משמעת - פתאום אתה צריך להיות איש כספים, אסטרטגיה".
לדבריו, "לא לכולם יש את זה, אבל אני אומר קודם כל עופו על עצמכם, אבל יכול להיות מאד נחמד לשבת במטבח. אבל זה לא בהכרח שיוצאים ונהיים פרילנסרים ומקימים חברה, הכסף מתחיל ליפול מהשמיים - אבל מי אני שאחתוך ככה לאנשים את הכנפיים".
בראיון מספר פרוינד על מה ההבדל בין מיתוג לפרסום ומה הסיבה שהוא לא עושה כמעט פרסום, למה הוא מאמין כל כך בחשיבות העיצוב, על העבודה עם הודיס וגם למה אין לו בעיה עם הקמפיין האחרון של בר רפאלי ואחריה דור.
 
הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.
הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גם הוא וגם שהר רזים במיוחד
    קנאה 12/2017/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים רזים כאלה
    סגור
  • 1.
    מעיין הוא הנמסיס שלי (ל"ת)
    רינה מצליח 12/2017/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור