שיווק ופרסום
קוקה קולה נפרדת מערן גפן: תקציב החדשנות עובר לגליקמן
הרה ארגון במערך הפרסום של קוקה קולה נמשך. לאחר הפרידה מדחף ו-teenk כעת מגיעה הפרידה מגפן טים. המרוויח הגדול הוא שוב גליקמן שמיר סמסונוב
החברה המרכזית למשקאות קלים ממשיכה ברה ארגון הפנימי בגזרת ספקי הפרסום של קוקה קולה. מה שהתחיל בפרידה מדחף לאחר שנים רבות והמשיך לפרידה מחברת teenk מגיע כעת לפתחה של חברת גפן טים בראשות ערן גפן. לאייס נודע כי בקוקה קולה הוחלט להיפרד מסוכנות הפרסום של גפן שטיפלה בתקציב הפרסום של המותג בגזרת החדשנות.
השינויים במערך הפרסום של קוקה קולה החלו עם כניסתה של שלי שמיר-קינן לתפקיד סמנכ"ל השיווק של החברה.
שמיר-קינן החליפה את אלון זמיר בנובמבר 2016 (לאחר 7 שנים בתפקידו ולאחר ששימשה כסמנכ"ל שיווק בנביעות מקבוצת החברה המרכזית) ובאוגוסט 2017 התקבלה ההחלטה הגדולה הראשונה בקדנציה שלה, מבחינת שוק הפרסום, עם העברת תקציב הפרסום של קוקה קולה מדחף לגליקמן שמיר סמסונוב. מסתמן כי משרד הפרסום מקבוצת פובליסיס ישראל בראשותם של חנן גליקמן, יגאל שמיר וגיל סמסונוב יהפוך שוב למרוויח העיקרי ויקבל לידיו את תקציב ה"חדשנות" מידיו של גפן.
לצד גליקמן, מערך הפרסום של החברה המרכזית כולל את יהושע TBWA המטפל במותגי החלב-טרה ובמותג המים המינרליים נביעות ובאומן בר ריבנאי המטפל בפריגת, קרלסברג וספרייט.
מקוקה קולה נמסר בתגובה: "תקציבי הפרסום, הדיגיטל והחדשנות של המותגים Coca-Cola Zero, Coca-Cola, ו Diet Coke ינוהלו מעתה במשרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, אשר מנהל גם את תקציבי הפרסום והדיגיטל של המותגים Fanta ו- Fuze-Tea מבית החברה".
מגפן טים נמסר בתגובה: "זכינו לטפל בתקציב הדיגיטל והחדשנות של קוקה-קולה בארבע השנים האחרונות. מקמפיין השמות בו הכל התחיל ודרך אין סוף חדשנויות, כוכבים נופלים, ובקבוקים ייחודיים שהפכו לקמפיינים עולמיים. בזכותם הפכנו לצוות חזק עם יכולות בליגה בין לאומית ומניפת לקוחות רחבה. על כך נזכור להם חסד נעורים לתמיד".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(16):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
12.אז עכשיו שוקה יעשה קוקה קולה ..? משרד מביך.. (ל"ת)טוני 12/2017/26הגב לתגובה זו6 0סגור
-
11.תוסססססססמו דג 12/2017/25הגב לתגובה זו1 0תמיד כיף לראות את כמות הפרגון והליקוק/ חוסר הפרגון והלכלוך בעף הנכרת הזה ואיך הניגודים דרים בכפיפה אחת עם תשוקה ושמחה לאיד, ממש כמו משקה סכריני רב קפאין ואנרגיה שגורם לרחשים לבעבע מתחת לאדמה ולהחלמה משיעול לאלרגיים לכל הגזים הניתזים סביב.סגור
-
10.גליקמן משרד אהובאחד שאוהב אתכם 12/2017/25הגב לתגובה זו1 8גליקמנים אלופים - מגיע לכם מגיע לכם בענק משרד אהוב על העובדים ועל הלקווחות המספרים לא משקרים ממוצע לקוחות מעל 12 שנים ממוצע עובדים מעל עשור משרד שצמח מלמטה בעבודה קשה בלי פוזות של פרסומאים שחיים על ענן אנשים מקסימים אחד אחדסגור
-
9.מה זו ההמצאה תקציב חדשנות?? (ל"ת)נירי 12/2017/25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
8.אחרי קוקה קולה, הגיע הזמן שבתנובה יתעשתוטוב מאוד 12/2017/25הגב לתגובה זו0 8גפן שורפים להם כסף על כלום. על חשבון הסיניםסגור
- טען עוד
-
חשבתי שאמרו לנו להיות פחות שקופיםגם ממקאן 01/2018/09הגב לתגובה זו0 0למרות ש"על חשבון הסינים" זה תוספת טובהסגור
-
7.מבזבזים לתנובה כסף על ימין ועל שמאל (ל"ת)גפן עושים צחוק 12/2017/25הגב לתגובה זו0 6סגור
-
6.למה לשקר?מכיר את המצגת 12/2017/25הגב לתגובה זו0 7"מקמפיין השמות בו הכל התחיל ודרך אין סוף חדשנויות" - עכשיו לאמת, זאת לא מצגת שהכנתם. את המצגת עם קמפיין השמות הציג ינון לנדברג לקוקה קולה שנתיים לפני שהקמפיין שלכם עלה. זה שגנבתם מצגת של משרד אחר ועלה לאוויר לא אומר שאתם חדשניים...יצירתיים אולי, בדרך שגנבתם את היצירה. אני אמתין לחדשות הבאה שלכם אם זה יקרה מתישהו.סגור
-
5.ואיזה מסכנים באומןלשון. 12/2017/25הגב לתגובה זו2 0אחרי כל הליקוקים.סגור
-
לפרסמן כבר התייבשה הלשון (ל"ת)קוקה קולית 12/2017/25הגב לתגובה זו1 0סגור
-
תכלס (ל"ת)בןבן כל יכול 12/2017/25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.חדשנותגרין 12/2017/25הגב לתגובה זו5 0זהו ? אין חדשנות יותר? מה האסטרטגיה ? רטרו ?חוזרים למשרד נורמאלי ?למה הם עזבו? יש תשובה? כתב? מישהו?סגור
-
הכי קל להיות בינוניים (ל"ת)קוקה קולית 12/2017/25הגב לתגובה זו4 0סגור
-
3.החלטה טיפשיתמכיר את כולם 12/2017/25הגב לתגובה זו7 0בכל הקשור לחדשנות - לגפן איין באמת מתחרים . החלטה טיפשית !סגור
-
2.אלופיםאורלי 12/2017/25הגב לתגובה זו1 3מנצים אמיתיים! לא בכאילוסגור
-
1.חדשנות בגליקמן? ביץ' פליזלקוחה 12/2017/25הגב לתגובה זו12 2יש לי היכרות קרובה עם המשרדים, בתור עובדת לשעבר של הגליקמנים. אני אומרת: קוקה-קולה הולכת לחזור לניינטיז מעכשיו. חדשנות בגליקמן? מילה זרה.סגור