שיווק ופרסום

"השוק בישראל מפגר אחרי העולם בגלל הכוח של ה-TV"

השבוע בפודקאסט הפרסום של מירן פחמן, יובל לב, כיום יועץ לאסטרטגיה שיווקית ובעברו ממקימי נמר של נייר, מנהל פיתוח עסקי בבאומן בר ריבנאי ומקים מחלקת התוכן השיווקי של מקאן
כתבי אייס |  1
יובל לב (צילום יח"צ)
יובל לב, יועץ לאסטרטגיה שיווקית, שהיה ממקימי עיתון הפרסום נמר של נייר (ממנו התפתח אתר אייס) ומשם המשיך לבאומן בר ריבנאי ומקאן אריקסון הוא האורח השבועי בפודקאסט הפרסום של מירן פחמן EARCATCHER.
לב שהקים את מחלקת התוכן השיווקי ("המחלה הנסתרת של התוכן השיווקי - אם הוא לא מקודם הוא לא קיים וזו גם תקרת הזכוכית שלו") של מקאן אריקסון חוזר לימיו תחת אילן שילוח אותו הוא מגדיר כמורה לחיים "שאחרי אשתי והילדים יש לו מקום חשוב מאוד בחיי".  לב שמלווה כיום עסקים בסדרי גודל שונים המבקשים לגדול ולהתפתח למד בבית הספר לפרסום של תרצה גרנות, משם הגיע לגיתם BBDO ובבאומן בר ריבנאי שימש כמנהל פיתוח עסקי למשך שנה וחצי.
לכל הפרקים של EAR CATCHER - לחצו כאן
"ביום שעזבתי את מקאן התובנה הגדולה ביותר שהיתה לי בשיא ה-Early Adoption של הדיגיטל (מקאן דיגיטל כבר היתה על זה) שהפך למוביל השיח בשוק - הבנתי ש-2 דברים עומדים לקרות: הקריאייטיב כמו שאנחנו מכירים אותו חוזר לתפקידו הבסיסי, של האריזה, מומחיות של יכולות הפצה בדיגיטל הן מתמטיות ואחרות ממה שיש דווקא לפרסומאים קלאסיים אבל מה שבטוח לא ישתנה הוא ששיווק עוסק בפסיכולוגיה של אנשים, לא במוצרים לא בשירותים וכמעט לא במותגים - המהות שלו היא להבין באנשים ואסטרטגיה שיווקית  - המטרה היא למצוא תובנה ומשהו כל כך גדול שיתחברו אליו הרבה אנשים שיבואו ויקנו את המוצר שלך".
 
הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.
הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שיח ותובנות פרימיטיביות. השוק בישראל מפגר בגלל הריכוזיות. ולכן תקציבי השיווק ל'לקוח' בישראל הם...
    אלי 12/2017/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יותר מרבע לעומת 'לקוח' ממוצע במדינה מערבית מתועשת. או שואלי אנחנו לא בליגה הזו
    סגור