קבוצת קו מנחה אייס Bizportal תפוז flix טאבו ישיר תקדין חשבים מגמות רשם החברות

פרסום ושיווק

הפרסום בדיגיטל בארה"ב זינק ב-23% ל-40 מיליארד דולר

סיכום המחצית הראשונה של השנה מגלה כי הפרסום במובייל ממשיך לשמש כקטר המוביל כשהוא מהווה 54% מהמחזור, כ-22 מיליארד דולר
 |  0
הפרסום בדיגיטל בארה"ב זינק ב-23% ל-40 מיליארד דולר
הפרסום בדיגיטל מזנק. המובייל מוביל, צילום: יח"צ
​נתוני המחצית הראשונה של 2017 בארה"ב מצביעים על צמיחה של 23% בפרסום הדיגיטלי, למחזור שנאמד בכ-40 מליארד דולר. כך על פי נתוני ה-IAB איגוד האינטרנט האמריקאי.
הפרסום במובייל ממשיך למשמש כקטר המוביל כשהוא מהווה 54% מהמחזור, כ-22 מיליארד דולר. פורמט הוידאו בדיגיטל הוא הסקטור הצומח ביותר. על פי אנליסטים ממכון המחקר PIVOTAL, דואופול הדיגיטל השולט בפרסום העולמי - גוגל ופייסבוק - מחזיקים יחד ב-83% מהצמיחה ובסך הכל ב-73% מכל עוגת הדיגיטל האמריקאית.

מחזור הפרסום בפלטפורמות הסושיאל עמד על 9.5 מליארד דולר, עלייה של 37% לעומת 7 מיליארד במחצית הראשונה של 2016. תחום המדיה החברתית במחקר ה-IAB כולל רשתות חברתיות ואתרי גיימינג סושיאל על דסקטופ, מובייל וטאבלטים. מחזור הפרסום ברדיו הדיגיטלי (ללא פודקאסטים) במחצית הראשונה של 2017 עמד על 603 מיליון דולר, עליה של 42% לעומת 425 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2016.




תגיות   דיגיטל מובייל

הגב לכתבה

יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש

אייס דרושים

+ לכל המשרות
תפקיד חברה איזור
יועצ/ת תקשורת לוגוס אסטרט... המרכז שלח קו”ח
תקציבאי/ת סער פרומרקט המרכז שלח קו”ח
מנהל מדיה סביו המרכז שלח קו”ח
מנהל/ת יחידת א... סער פרומרקט המרכז שלח קו”ח

הכי במדור

הרשמה לניוזלטרים

עליך לאשר את תנאי השימוש לשם הרשמה לניוזלטרים
הרשם
הרשמתך עברה בהצלחה