שיווק ופרסום

יצירתיות היא שם המשחק. השוק דינמי וכדי להצליח, צריך לחדש כל הזמן

אייס | 
דניאל פוני (צילום icetv)
בזכות האפקטיביות. עם רקע בקולנוע, פרסום, פיתוח עסקי וניהול, מנהל השיווק של קבוצת חג'ג' דניאל פוני מביא אתו את ארגז כלים עשיר לשולחן העבודה. את תפקידו בחברה הוא מבצע מזה כשנתיים כמנהל קריאייטיב עם דגש על אסטרטגיה עסקית. אחד הקמפיינים המצליחים של החברה בשנה החולפת היה למגדל H TOWER שהניב מכירות של 100 מיליון שקל כשהוא קורץ לשוכרי המשרדים ומנצל לטובתו את הטיימינג של חוק מיסוי דירה שלישית של משרד האוצר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה