שיווק ופרסום
יצירתיות היא שם המשחק. השוק דינמי וכדי להצליח, צריך לחדש כל הזמן
בזכות האפקטיביות. עם רקע בקולנוע, פרסום, פיתוח עסקי וניהול, מנהל השיווק של קבוצת חג'ג' דניאל פוני מביא אתו את ארגז כלים עשיר לשולחן העבודה. את תפקידו בחברה הוא מבצע מזה כשנתיים כמנהל קריאייטיב עם דגש על אסטרטגיה עסקית. אחד הקמפיינים המצליחים של החברה בשנה החולפת היה למגדל H TOWER שהניב מכירות של 100 מיליון שקל כשהוא קורץ לשוכרי המשרדים ומנצל לטובתו את הטיימינג של חוק מיסוי דירה שלישית של משרד האוצר.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה