שיווק ופרסום
אחרי שנה בדלפק הקבלה אמרו לי שהתפנה תפקיד שאני תפורה עליו
כי היא עברה דרך ארוכה והגיעה לתפקיד בכיר בעולם ההפקה. סמנכ"לית ההפקה של גיתם BBDO גלי שטרקמן החלה את קריירת הפרסום בגיל צעיר, כבר כשהייתה בת 23. במהלך 15 שנותיה בבאומן בר ריבנאי כמפיקה ומנהלת הפקה, הייתה חתומה בין היתר על קמפיינים זוכי פרסים של סופר-פארם, יוניליוור, פריגת, עלית ועוד. השנה עשתה שטרקמן צעד משמעותי בקריירה שמביא לידי ביטוי את הרקורד העשיר שלה, כשקיבלה לידיה את מפתחות תחום ההפקה של גיתם.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה