שיווק ופרסום
השנה האחרונה הייתה הכי מרגשת - התחלנו את המפץ בשוק הטלוויזיה, וזה מרגש לעשות משהו שכולם מדברים עליו
בגלל הכניסה לשוק הטלוויזיה. גל לבנון לוי כמו יועדה לתפקידה הנוכחי, שבו התבקשה לשאוב מניסיונה הרב לטובת השנה האחרונה שהייתה שנת מפנה בחיי מותג התקשורת פרטנר. עם רקע של 9 שנים בעולמות היח"צ וייעוץ תקשורתי ללקוחות הייטק, טכנולוגיה וחברות ציבוריות, היא מונתה לפני שנתיים לתפקיד דוברת פרטנר בתקופה בעלת חשיבות אסטרטגית לחברה עם בניית המותג מחדש פרטנר TV בשוק צפוף ותחרותי, שחצה כבר את רף 40 אלף הלקוחות בתוך פחות חצי שנה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה