פרסום ושיווק

יש לי חלום ילדות להיות רופאת שיניים - אז השמיים הם הגבול

אייס | 
שני ונגוש (צילום icetv)
בזכות השפה הייחודית של סופר פארם וצמיחת המותג הפרטי. לאחר 7 שנים בבאומן בר ריבנאי שבהן עברה את כל הדרך באופן מעורר השראה מתקציבאית לסופרוויזר ומשם לסמנכ"לית לקוחות, שני ונגוש, עברה בסופו של דבר אל הלקוח שבו טיפלה בכל 3 התחנות במשרד – סופר פארם. בתפקידה כמנהלת תקשורת שיווקית אליו נכנסה לפני כשנתיים וחצי, שני מלווה את הפקות הענק של החברה (בעבודה מול באומן) המלוות את השפה התקשורתית הייחודית של המותג לצד הצמיחה במותג הפרטי, באמצעות השקעה בחדשנות, דיגיטל והשקות מוצרים לאורך השנה.
תגיות 40 UNDER FORTY
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה