שיווק ופרסום

נועה שפורר מקפה לנדוור נבחרה לאשת השיווק בדצמבר

באיגוד השיווק הישראלי מציינים כי "מהפכת הרוזלך" יחד עם תפריט אטרקטיבי גרמו לגידול דרמטי בכמות המבקרים ברשת ובהכנסותיה
כתבי אייס |  3
נועה שפורר (צילום גדי סיארה)
נועה שפורר, מנהלת השיווק של קפה לנדוור, נבחרה על ידי איגוד השיווק הישראלי לאשת השיווק של חודש דצמבר. שפוור נבחרה בזכות "מהפכת הרוזלך ורענון התפריט שייצרו בידול אמיתי לרשת וגידול בהכנסות ובמבקרים, לצד הפעלת מודל זכיינות מצליח".
באיגוד מציינים עוד כי "מהפכת הרוזלך" יחד עם תפריט אטרקטיבי גרמו לגידול דרמטי בכמות המבקרים ברשת ובהכנסותיה. כמו כן, צוינו לטובה פיתוח מודל הזכיינות הייחודי הכולל ליווי לזכיינים החדשים וניהול בית קפה על ידי בני זוג, והקמת רשת בתי הקפה 'עלמה' המבודלת לחלוטין מהרשת ופועלת במודל זכיינות דומה.
נתוני השוק מגלים כי בישראל פועלים כ-3,500 בתי קפה, כאשר 25 רשתות בתי קפה המהוות שליש מהשוק, נלחמות זו בזו על הצרכן הישראלי חובב הקפה, לצד בתי הקפה הפרטיים. בשנת 2004 הוקם הסניף הראשון של קפה לנדוור באבן גבירול, אשר התבסס על המוניטין רב השנים של קפה לנדוור. כיום הרשת כוללת כבר 70 סניפים בכל הארץ.
הקינוח המדובר 'הרוזלך' שהפך לשם נרדף לרשת הפך לנמכר ביותר ולמנוע צמיחה עבורה. על מנת למשוך קהלים חדשים ולהגדיל תדירות ביקור לקוחות ותיקים, הרשת יצאה במהלך ששם לראשונה, דגש בלעדי על הקינוח הפופולרי ופיתחה מהדורה מוגבלת וחגיגית של רוזלך בארבעה טעמים. בפרק זמן קצר המהלך הוביל לשינוי גדול בתוצאות העסקיות, כששיעור המבקרים ברשת עלה בכ-10%, יחד עם גידול של 35% במחזור הרשת. המהלך השיווקי, בו הושקעו כ-2 מליון שקלים, זכה לחשיפה של 5.5 מליון צפיות, הרבה מעבר לציפיות המוקדמות.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רשת איומה עם שירות מזעזע ותפריט גרוע
    אלי 01/2018/10
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אבל בטח לא תפרסמו זאת. כנסו לקרוא קצת מהביקורות הרבות על סניפי לנדוור השונים הן משקפות מציאות עגומה ומגעילה.
    סגור
  • 2.
    בחורה מקסימה ואשת מקצוע מעולה (ל"ת)
    מיכל ש. 01/2018/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    אלופה! מגיע לה! (ל"ת)
    יוסי צרפתי 01/2018/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור