שיווק ופרסום

"משרדי פרסום לא מבינים את הפוטנציאל של המשפיענים"

האורח השבועי בפודקאסט הפרסום של מירן פחמן הוא מתן מה אהבתי, שותף בחברת המשפיענים SHARE. "דווקא היום יש הרבה פחות תחרות מלפני שנתיים"
כתבי אייס |  14
מתן מה אהבתי (צילום נתי גולד)
בגיל 24 בלבד, מתן מה אהבתי כבר נחשב לאחד הבולטים והוותיקים בתחום משפיעני הרשת. מה אהבתי, שותף בחברת המשפיענים SHARE הוא האורח השבועי בפודקאסט הפרסום של מירן פחמן EAR CATCHER.
לדבריו, תחום המשפיענים הוא מזמן כבר לא 'פרודקט פלייסמנט' פשוט ומציע היום לפחות 35 פתרונות בהם חברות יכולים ליצור קמפיינים בשימוש משפיענים. "במותגים הגדולים, הגלובליים שכבר עובדים עם משפיענים 4-5 שנים העבודה כבר הרבה יותר מורכבת. תאגיד בינלאומי כבר לא יבקש 'בוא נשים גם כסף בצד על משפיענים לצעירים שלא רואים טלוויזיה', ולעומת זאת במותגים לוקאליים זו תהיה הדרישה הראשונית שלהם".   
 
על בניית המודל הכלכלי בתחום שהוא היה מהראשונים בו, הוא אומר: "הכל היה בתחילה ניסוי וטעיה, עוד מהימים שהיינו דופקים על דלתות של מסעדות בתל אביב. הכל התחיל ספורדי והיום זה כבר מסודר ויש כבר סטנדרט תמחור ליוטיוב, נהלי עבודה, חוזים ותנאים. ברמה הניהולית אנחנו בין פרסום להייטק, עם מסרים פנים ארגוניים באנגלית כי יש לקוחות בינלאומיים ועוד". 
על התחרות: "העבודה הרצינית התחילה לפני שנתיים בערך. דווקא היום יש הרבה פחות תחרות מלפני שנתיים. כשהתחלנו אף אחד לא באמת היה בשוק, היה את יניב ויצמן (teenk) אבל הוא לא באמת עובד בתור גוף של משפיענים". על משרדי הפרסום הוא אומר: "משרדי פרסום לא מבינים את הפוטנציאל של המשפיענים אז אנחנו עובדים ישירות מול הלקוחות שלהם". 
לכל הפרקים של EAR CATCHER - לחצו כאן

הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.
הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקטולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל
תגובות לכתבה(14):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    איך נותנים לשקרן הזה במה
    אורן פלדמן 01/2018/03
    הגב לתגובה זו
    1 4
    לא יאומן
    סגור
  • 10.
    אף משרד לא אמור לתווך את המוצר שלך
    לא אוהב לידרים 01/2018/03
    הגב לתגובה זו
    2 4
    רוצה למכור לאנשים פאפטס? לך תעשה את זה בעצמך ואל תתפלא אם סולדים ממך ומהג'וב שבחרת לעצמך. תהיה בטוח שמעטים אנשי הקריאייטיב שירצו למכור מוצר בדרך הצ'יפית הזו, ובצדק. מגיע לאנשים הרבה יותר מזה, וגם ללקוחות.
    סגור
  • 9.
    בתור קורא תמים
    נועם 01/2018/03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אני מסכים עם כל הטוקבקים פה אפילו שהם נכתבו מהאותה כתובת Ip. מתן, אפשר את הצ'ק שלי גם?
    סגור
  • 8.
    ראיון שראוי להילמד במכללות ובאוניברסיטאות לתקשורת ופרסום
    מיטל 01/2018/03
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ראיון מצויין, מעניין קולח, יש בהחלט מה ללמוד וליישם נושא חדשני מדהים לשמוע כיצד מתן בן 24 כבר הקים חברה משגשגת בלי השקעה רק עם אמונה ועבודה קשה בשטח בהיותו עדיין סטודנט, יש תוצאות בשטח!!! בהחלט שווה שיעביר הרצאות במכללות ובאוניברסיטאות שם לומדים יותר תיאוריה פחות פרקטיקה וסיפורים מהשטח זה הכי אותנטתי שאפשר ויישים. תודה רבה
    סגור
  • 7.
    ילד משרדי פרסום מעניין אותם רק עמלה (ל"ת)
    רפ כף ק 01/2018/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    מפיח תקווה והגשמת חלומות
    דביר יהב 01/2018/02
    הגב לתגובה זו
    7 0
    שמי דביר אני עדיין חייל בצבא ותחום הפרסום מושך אותי, הקשבתי למעשה רותקתי לשידור באמת התרגשתי לשמוע את מתן, לא מכיר אותו, אבל אחלה לדעת שהוא בהיותו חייל כבר חשב על הרעיון הגאוני והפך אותו לאמיתי ולדעת שתוך 4 שנים כבר יש לו 17 עובדים סימן שזו חברה מוצלחת יצירתית עם לקוחות רבים. משמח אותי ונותן לי ולחבריי החיילים תקווה להעז לא לפחד ללכת עם החלום, אשמח להתייעץ זה תחום שמעניין אותי, שאפו על הראיון
    סגור
  • 5.
    נראה כמו דוש אמיתי (ל"ת)
    לא האזנתי 01/2018/02
    הגב לתגובה זו
    4 10
    סגור
  • 4.
    לא מבין איך אנשים שמים אצלו כסף
    לקוח מאוכזב 01/2018/02
    הגב לתגובה זו
    4 10
    חבורה של ילדים שקרנים שמחרטטים את הלקוחות היזהרו
    סגור
  • חוסר פרגון של מתחרים- רק מעלה את קרנה של share
    יסמין אביוף 01/2018/02
    הגב לתגובה זו
    6 3
    כמה נמוך יכולים לרדת המתחרים העלובים זה רק מראה את תת הרמה של המתחרים. אם באמת היית לקוח מאוכזב היית רושם את שמך, את המוצר שלך, אבל קיבלת הוראה ללכלך- תתבייש פשוט טיפשות. אני קיבלתי שירות מעולה מסוכנות share בעזרת משפיענים שעשו לי עבודה מדהימה בפעם השלישית. כל עבודה התבצעה בדרכים מגוונות על הצד הכי נפלא שיכול להיות. גאה בך, מתן מה אהבתי וגיא שלו- זקפו ראשכם אף אחד לא מגיע לקסוליים שלכם
    סגור
  • 3.
    משהו לא מסתדר...
    חשבונאית 01/2018/02
    הגב לתגובה זו
    10 8
    50 קמפיינים בחודש כפול נניח 30K שח בחודש (למרות שמתן מדבר על 200,000 ש"ח לקמפיין...) זה אומר כמעט 20 מיליון שח בשנה.... אמין? אתם תחליטו
    סגור
  • תיעדוף
    מתן מה-אהבתי 01/2018/02
    הגב לתגובה זו
    8 4
    כשאתה מתעסק בלייצר ערך, לנהל את הארגון שלך בצורה נבונה, ללמוד ולהתעדכן מסביב לשעון ובלי ללכת לישון, ובעיקר- לא להגיב טוקבקים מלעיזים ונוראים באמצע יום עבודה למתחרים, אז אתה מגיע למחזור שנתי מדהים. ואגב, אמרתי 35 פעילויות בחודש, ולא 50. צריך גם לדעת להקשיב, זה הכי חשוב. מתן.
    סגור
  • 2.
    סיכום
    מיכל 01/2018/01
    הגב לתגובה זו
    8 6
    אני אני אני אני וכל השאר לא טובים. מתן ענווה זה א ב בעולם הזה. לגביי מיטב דש, הגיעו 5 לידים. 2 מתוכם פייק. לגביי בלינק ממליצה לך למצוא מנטור אחר מחמץ. לגביי אמינות המשפיענים שלך 90 אחוז עושים 2 מותגים במקביל. מירן כל הכבוד על השאלות הנוקבות.
    סגור
  • 1.
    יצור מגוחך
    לידר 01/2018/01
    הגב לתגובה זו
    5 6
    כל אחד אוסף טלפונים של כמה אנשים שיש להם הרבה לייקים באינסטגרם ונותן להם להצטלם עם יוגורט וקורא לעצמו חברת משפיענים. מתן מה פלצני
    סגור
  • כמה שילמו לך לכתוב דברי שקר?
    אסף 01/2018/03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    תכלס זה העבודה היחידה שמתאימה לך לטקבק שטויות ורוע בזה אתה מצטיין אבל לא תגיע רחוק. חבל לך תלמד מקצוע ראוי ואז תלמד להעריך אנשים מוכשרים ומשקיענים עם תוצאות מרקיעות שחקים כמו חברת share תכלס אף פעם לא מאוחר להתנצל. ראיון ברמה גבוהה ביותר
    סגור