שיווק ופרסום

teenk תהיה נציגת סנאפצ'ט בישראל לשיווק כלי הפרימיום

סוכנות הפרסום תשווק את כלי העדשות ופילטרים הייחודים לסנאפצ'ט ותתן מענה למשרדי פרסום ומותגים המעוניינים לצאת במהלך ייחודי. השת"פ אינו נוגע לרכש המדיה ובנוסף, גופים אחרים יוכלו לשמש כנציגי האפליקציה בישראל 
משה בנימין |  3
סנאפצ'ט. יניב ויצמן (צילום יח"צ)
סוכנות הפרסום לצעירים ובני נוער teenk בבעלות יניב ויצמן תחל לשמש כנציגת מכירות מורשית שבאפשרותה לשווק את כלל כלי הפרסום של סנאפצ׳ט בישראל. 
שיתוף הפעולה של teenk ו-Snap מיועד בעיקר לשיווק כלי הפרימיום של האפליקציה, כלי הפרסום הייחודיים לה, כגון עדשות ופילטרים. teenk תשמש בישראל ככתובת למשרדי פרסום ומותגים מסחריים המעוניינים לצאת במהלכי פרסום מבוססי סנאפצ'ט שהינם 'קוסטום-מייד' ודורשים שיתוף פעולה עם נציגי האפליקציה המוכשרים לכך, עבור מהלך פרסומי ספציפי.
שיתוף הפעולה של teenk עם סנאפצ'ט אינו נוגע כהוא זה לרכש המדיה באפליקציה. משרדי פרסום ולקוחות המעוניינים לרכוש שטחי פרסום באפליקציה עושים זאת ישירות כפי שזה נעשה בפייסבוק או אינסטגרם ברכישת סטורי ממומן וכו'. מעבר לכך, מינויה של teenk לנציגה רשמית של האפליקציה אינו מגביל גופים אחרים שיוכלו לשמש אף הם כנציגי האפליקציה. 
בשוק הישראלי יוצעו 3 פורמטים של פרסום: Snap Ads על מסך מלא המאפשרות קידום של אלמנט אינטראקטיבי - עמודים בחנויות האפליקציות, סרטוני וידאו, טריילר ארוך או אתר מובייל web שיטען מראש. 
Lenses - עדשות מציאות רבודה המאפשרות למשתמשי סנאפצ׳ט להוסיף אפקטים וצלילים בזמן אמת לתמונות וסרטוני הסלפי שלהם ו-Filters - תוספות המופיעות כאשר משתמש יוצר Snap במיקום מסוים ומבצע פעולת Swipe שמאלה או ימינה. 
לצד החיבור לשוק המקומי, הנחת העבודה של סנאפצ'ט היא שהכסף הגדול נמצא בחברות הטכנולוגיה/הייטק/סטארט-אפ הישראליות שמשווקות לכל העולם. "חברות טכנולוגיה ישראליות רבות כבר מפרסמות לקהלים הגלובליים שלנו", אומר אסף שגיא, מנהל הפעילות המסחרית של Snap בישראל. "היה חשוב לנו להבטיח שמפרסמים הפועלים בתוך ישראל יקבלו גישה דומה למוצרי הפרסום החדשניים שלנו. teenk היא מובילת שוק בהבנת צרכן התוכן הישראלי, והשותפות שלנו תסייע לתמיכה במפרסמים מקומיים".
"אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם סנאפצ׳ט בישראל", אמר יניב ויצמן, הבעלים והמנכ"ל של teenk. "אני מרגיש שהשוק הישראלי, כשוק חדשני, ירצה את כל מה שאנחנו יכולים להציע יחד עם סנאפצ׳ט. אנו מקווים לבנות קמפיינים מלהיבים ומרשימים עבור מפרסמים מקומיים. אנו מתרשמים מאוד מאחוזי החדירה של האפליקציה ורמת המעורבות של המשתמשים הישראלים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לוד
    חנן 06/2018/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רציתי לדעת למה לי סנאפצ'טלא עובד הכל היה בסדר אבל כשאני מקישה מספר טלפון שלי אומרים זה לא אמיתי מה אפשר לעשות אשמח עם תענו לי תודה
    סגור
  • 2.
    סנאפצאט מתה בישראל - חבל על הבזבוז זמן
    יוסי פיק 01/2018/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אינסטגרם סטוריז חיסלה אותה רשמית
    סגור
  • 1.
    הגיע הזמן
    ירון 01/2018/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני כבר יכול לחשוב על כמה לקוחות שיהיו בעניין. בהצלחה.
    סגור