קבוצת קו מנחה אייס Bizportal תפוז flix טאבו ישיר תקדין חשבים מגמות רשם החברות

פרסום ושיווק

בנק הפועלים במהלך מיתוג מחדש: אדלר יוביל את הקמפיין

מאז "להיות ראשון זה מחייב" שהושק ב-2004, לא נערך שינוי בשפה התקשורתית. את המיתוג הוביל מנהל מטה השיווק אסף אזולאי באמצעות OPEN וחברת הייעוץ TACK
 |  2
בנק הפועלים במהלך מיתוג מחדש: אדלר יוביל את הקמפיין
המיתוג מחדש של בנק הפועלים, צילום: יח"צ
14 שנים לאחר שינוי הסלוגן האחרון, כמעט נצח במונחי הפרסום הישראלי, בנק הפועלים יוצא במהלך מיתוג מחדש המהווה מתיחת פנים אסטרטגית עבורו. הסלוגן החדש שילווה את פרסומי החברה יהיה "פועלים אתכם בכל החלטה" שיחליף את "להיות ראשון זה מחייב" שמלווה את הבנק מאז 2004.
השפה החדשה של הבנק שתגובה בקמפיין שיעלה לאוויר בימים הקרובים תתמקד "בהתלבטויות הפיננסיות של כולנו, תוך מתן מענה ללבטים אלו באמצעות יועצי הבנק המומחים ובאמצעים דיגיטליים מתקדמים, עם דגש על הכרת הצרכים האישיים של כל לקוח ולקוח" כך על פי הבנק. לדברי אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים: "אנו רוצים לראות את לקוחותינו מעורבים יותר בגורלם הפיננסי ונהנים מרווחה כלכלית, ולהיות עבורם הכתובת המשמעותית ביותר לכל החלטה פיננסית".

אסף אזולאי, מנהל מטה השיווק בבנק הפועלים, שזו עבורו ההחלטה האסטרטגית המשמעותית מאז נכנס לתפקידו בפברואר 2017 אומר: "נהיה הבנק הראשון בישראל שמפסיק לדבר על עצמו, ונעבור לדבר על הערך ללקוח". אזולאי שמלווה את הבנק מזה שנים רבות, עוד מימיו כמנכ"ל BBDO IM, היה זה שהניע את תהליך המיתוג במה שמעיד על הבעת האמון לה הוא זוכה מקברניטי הבנק בזמן הקצר שבו הוא נמצא בתפקיד.


אסף אזולאי. "נפסיק לדבר על עצמנו"

חברת המיתוג שקיבלה לידיה את המשימה היא OPEN לצד חברת הייעוץ האסטרטגי TACK. את קמפיין ההשקה מוביל משרד הפרסום אדלר חומסקי, אחד משני המשרדים המלווים את הבנק לצד גיתם BBDO. מזה שנים רבות, הבנק מחלק את פעילות הפרסום באופן שווה בין המשרדים - חלוקה שצפויה להמשיך גם ב-2018 למרות הבחירה באדלר להשקת המיתוג מחדש.

פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים, הוסיף עוד: "הבנק כבר הוכיח בשנים האחרונות שלהיות ראשון זה מחייב ואנו נמשיך להיות הבנק המוביל בישראל בכל חזית. יחד עם זאת, אנו רוצים שהחזון שחרטנו על דגלנו בשנים האחרונות גם יבוא לידי ביטוי בשיח התקשורתי שלנו עם הלקוחות ועל כן ראינו לנכון לשנות את המיתוג להרבה יותר אנושי, בגובה העיניים ורלוונטי לחיי הלקוחות שלנו והצמתים שלהם בחיים".

אחד המהלכים הקרובים של הבנק כחלק מהאסטרטגיה החדשה הוא השקת "מרכז לצמיחה פיננסית" שמובילה חטיבת מחזיקי עניין בראשות יעל אלמוג. המרכז, שהוקם בשיתוף עם שורה של גופים המתמחים בהדרכה, יציע ללקוחות כל הבנקים - פרטיים ובעלי עסקים - הדרכות במגוון נושאים פיננסיים. ההדרכות יהיו הן פרונטליות במרכזים קהילתיים ובמרכזי הדרכה ברחבי הארץ והן במרחב האונליין.




הגב לכתבה

יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
2 תגובות
2.
שוב מתעסקים במיתוג ולא במהות. יבזבזו כסף גדול והכשל ישאר
גם במיתוג הקודם המציאו את הצורה המטופשת המלבנית ולא שינו דבר בגישה. אותה אטימות, אותו זלזול ובעיקר, אז המשיכה הבעלים וההנהלה לרפד את המקורבים שלהם במחיקת חובות בהלוואות מטורפות ולהאכיל את הלקוחות הקטנים באותו חצץ ויחס שגבל לעיתים בהתעללות. אז ימתגו מחדש, ישפכו המון כסף על החברות הממתגות, יעשו השקה מפוארת ונוצצת והכל ישאר כמו שישאר. הגיע הזמן לבטל את השטות הזו: מיתוג, מיוג מחדש ולעבוד עם בני אדם של יומיום, כמו שצריך לעבוד עם בני אדם.
גילה | 15/01/2018 07:49
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
1.
אסטרטגיה
אסף אזולאי- חחחחחחחחחחח
צמח | 09/01/2018 21:52
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש

אייס דרושים

+ לכל המשרות
תפקיד חברה איזור
תקציבאי/ת סער פרומרקט המרכז שלח קו”ח
מנהל מדיה סביו המרכז שלח קו”ח
מנהל/ת יחידת א... סער פרומרקט המרכז שלח קו”ח
מפיק/ה ומנהל/ת... סער פרומרקט המרכז שלח קו”ח

הרשמה לניוזלטרים

עליך לאשר את תנאי השימוש לשם הרשמה לניוזלטרים
הרשם
הרשמתך עברה בהצלחה