פרסום ושיווק

הכוכבים האמיתיים: 'היוטיובים' - אנשי השיווק של 2017

איגוד השיווק בחר בתופעת "היוטיוברים" - צעירים שהפכו לסוכני התיווך הישירים לקהלים צעירים על גבי פלטפורמות הסושיאל - לאנשי השיווק של השנה
כתבי אייס | 
היוטיוברים (צילום ניר עמוס ומאי סביר)
איגוד השיווק הישראלי הכריז על "היוטיוברים" - הכוכבים החדשים והמשפיעים על בני הנוער - כאנשי השיווק של שנת 2017. ההכרזה התבצעה במהלך כנס השיווק השנתי שהאיגוד מקיים. 
הבחירה באיש (אנשי) השנה מתבצעת מבין 12 הזוכים החודשיים. תופעת "היוטיוברים" זכתה בתואר אנשי השיווק של חודש נובמבר האחרון. 
על פי איגוד השיווק הישראלי, הבחירה ביוטיוברים משלימה את תמונת המהפך לפיה "היוטיוב הפך בשנה האחרונה להיות הטלוויזיה של דור ה-z ובהתאם הפכו היוטיוברים למנהלי הערוצים המובילים בקרב צעירים, ואלה שמחליטים במה בני נוער יצפו בזמנם החופשי". היוטיוברים הם הצעירים היצירתיים החדשניים והמעודכנים, המייצרים תוכן מעניין, פורץ דרך ומגוון. הם מגיעים מתחומי עניין שונים ורחבים וסוחפים אחריהם עשרות ואפילו מאות אלפי צופים על ידי יצירת תוכן וידאו איכותי ומעניין.
היוטיוברים הם ONE MAN SHOW. הם משמשים כאנשי הקריאייטיב, העריכה, ההפקה והשידור. הצלחתם נובעת, בין היתר, מן העובדה שהם מדברים לקהל שלהם בגובה העיניים, מספקים לו הצצה לחייהם כפי שהם, ומדברים בשפה שאותה בני הנוער מבינים. 
השנתיים האחרונות סימנו את פריחת התחום שיושב תחת קטגוריית "המשפיענים" - אושיות רשת אהודות שמקבלים כסף ממותגים מסחריים עבור שילוב תוכן שיווקי וקידום מוצרים בפלטפורמות החברתיות כגון פייסבוק, אינסאגרם, יוטיוב, סנאפ ועוד. 
בין היתר חברות אופנה כמו TNT למשל, הבינו שהיוטיוברים הם מודל לחיקוי באופנה, סופרפארם מפעילה ערוץ יוטיוב לנערות שנה שלישית ברציפות, בתחום המזון ארטיק PLAY של נסטלה כבש נתח שוק של 15% בקרב הקהל הצעיר, ואפילו צה"ל באמצעות יחידת הדוברות שלו הכשיר יוטיוברים שיעבירו את המסרים הנדרשים למתגייסים הצעירים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה