פרסום ושיווק

אשכנזי זלצמן זכה בתקציב 'הרשות לפיתוח הנגב'

משרד הפרסום גבר על 4 משרדים אחרים שניגשו למכרז. התקציב צפוי לעמוד על כ-2 מיליון שקלים
משה בנימין | 
טל אשכנזי (צילום מנחם רייס)
מכרז הפרסום על תקציב הרשות לפיתוח הנגב הגיע לסיומו עם זכייה של משרד הפרסום אשכנזי זלצמן מבין 5 שניגשו. 
תקציב הפרסום טרם נקבע אולם על פי מקורות המקורבים לרשות הוא מוערך ב-2-3 מיליון שקלים, בדומה לתקציב הרשות האחות, הרשות לפיתוח הגליל שתקציב הפרסום שלה לשנת 2018 מוערך בכ-3 מליון שקלים.
תכנית העבודה של הרשות לפיתוח הנגב, עוסקת ביזום פעולות לפיתוח הכלכלי והחברתי של הנגב תוך תאום בין כל הרשויות המקומיות והמשרדים הממשלתיים השונים העוסקים בכך.
טל אשכנזי, מבעלי אשכנזי זלצמן אישר הידיעה ואמר: "במשרד שמחים ומתרגשים מאוד להתחיל בעבודה עם הרשות ועם הצוות המצויין המוביל אותה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה