שיווק ופרסום

קמפיין למפוני נתיב האבות; על הסלוגן חתום אבו מאזן

במארס צפויים להיהרס 15 בתי מגורים במאחז. תושבי ההיאחזות שיוצאים בקמפיין באמצעות משרד 'גל אורן לרנר', דורשים מהממשלה למצוא להם פתרון חלופי
אלכסנדר כץ | 
הפגנה נגד פינוי נתיב האבות (צילום מטה המאבק בנתיב האבות)
על רקע הגעתו הערב (יום א') של סגן נשיא ארה"ב מייק פנס לישראל, קבוצת מתנחלים משכונת נתיב האבות במאחז בגוש עציון תצא בקמפיין הקורא לממשלה למצוא להם פתרון, לאחר פסיקת בג"צ שקבעה כי בתיהם יהרסו משום שחלקם בנויים על קרקע שאינה של המדינה.
לידי אייס הגיע מודעת הפרסום שצפויה להתפרסם בעיתונים בעלי אוריינטציה ימנית, כמו ישראל היום, מקור ראשון, בשבע ועלוני השבת השונים. כמו כן הקמפיין יכלול גם שילוט חוצות ופעילות ברשתות החברתיות. על הקמפיין חתום משרד גל אורן לרנר שמלווה את אותה קבוצה כבר יותר משנה בכל הנוגע לפעילות התקשורתית שלה.
דבריו של נשיא הרשות הפלסטינאית אבו מאזן לאחרונה על נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, "יחרב ביתך" לאחר ההכרזה על ירושלים כבירת ישראל, גוייסו לטובת הקמפיין וסלוגן זה ילווה אותו.

לפני 3 חודשים דחה בג"צ את בקשת תושבי נתיב האבות לא לבצע הריסה של כל 17 המבנים שקיבלו צו הריסה. התושבים ביקשו להסתפק בהריסת 6 מבנים ובחלקים ממבנים אחרים שיושבים על קרקע לא מוכרזת. בנתיים כבר נהרסו 2 מבנים - באחד מהם פעלה נגריה. מבנה שני היה פרגולה,  שמיקומה הועתק. 15 בתי מגורים אחרים אמורים להיהרס בחודש מארס.
הקמפיין הנוכחי של גל אורן לרנר מופנה לממשלה בדרישה שתגיע לפתרון מהיר לבעייתם של המתנחלים שבתיהם ייהרסו, באמצעות פתרון קבע מהיר. בדיונים שהתקיימו, עלו לא אחת דוגמאות של מפוני גוש קטיף שבעקבות תכנית ההתנתקות ב-2005 הועברו למגורים זמניים ביישוב ניצן, ועדיין מתגוררים שם.
במשרד גל אורן לרנר אישרו את הפרטים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה