שיווק ופרסום

סרטי "זה מטריד" של סיגל אבין הפכו לקמפיין טלוויזיה בארה"ב

סדרת הסרטים שעלתה בישראל לפני כשנה הופכת כעת לקמפיין בארה"ב ברוח ה-Me Too. הקמפיין נעשה בשיתוף פעולה עם השחקן דייויד שווימר ובתמיכת ה-Ad Council
משה בנימין |  1
זה מטריד. קמפיין בארה"ב (צילום יח"צ)
סדרת סרטי #זה מטריד של סיגל אבין שעלו לאוויר לפני כשנה בישראל יהפכו בעוד מספר ימים לקמפיין ארצי בארה"ב, תחת השם ThatsHarassment#הקמפיין יהיה בכיכובם של שחקנים אמריקאיים ובראשם דייויד שווימר, כוכב הסדרה חברים.
סדרת הסרטים ממחישה מהי הטרדה מינית באמצעות 6 סיפורים המבוססים על מקרים אמיתיים שבהם גברים הטרידו נשים. הגברים, בעלי תפקידים שונים כגון "בוס", "רופא", פוליטיקאי", "שחקן", "צלם" ו"ברמן" חוצים את הגבול במפגשים אינטימיים עם נשים והסרטים נוצרו כדי להבהיר באופן חד משמעי שסיטואציות אלו נחשבות להטרדה.  
הקמפיין, ברוח ה-Me Too#, נעשה בשיתוף פעולה עם שווימר, RAINN (גוף לאומי המטפל במקרי אונס והתעללות מינית) ו-NWLC (גוף משפטי המייעץ לנשים) עבור ה-Ad Council, מועצת פרסום שחברים בה בכירי הפרסום האמריקאי ממשרדים שונים ובראשו יושב חבר דירקטורים שכולל את מנכ"ל y&r דייויד סייבל, דייויד פישר, מנהל בכיר בתחומי הפרסום בפייסבוק ולצידם בכירים בגוגל, טוויטר, דנטסו, אמריקן אקספרס, יוניליבר ועוד. 
 
ה-Ad Council מקדם קמפיינים התנדבותיים בנושאים חברתיים ובעלי חשיבות ציבורית למען הקהילה יחד עם עמותות, גופי מדיה ויוצרים שתורמים אף הם את חלקם באופן התנדבותי. גרסאות 30 שניות של הסרטים יופצו ב-CBS, Fox, SHOWTIME, Hulu וכן במוניות ניו יורק. 
החיבור של אבין לעולם הפרסום מגיע גם מהתא המשפחתי - היא נשואה למנכ"ל קבוצת מקאן עמית משיח. היא תסריטאית ובימאית אמריקאית-ישראלית שנולדה במיאמי ובאמתחתה הסדרות: בלתי הפיך, האקס המיתולוגי, טלנובלה בע"מ, לחיי האהבה, משחק החיים ועוד. "ידע הוא מפתח לשינוי" אמרה אבין על רקע עליית הסרטים לאוויר בארה"ב. "בעיניי, ההישג הגדול ביותר של ThatsHarassment# הוא בלתת להטרדה פנים. לקחת את מה שיש כאלו שמגדירים כשטח אפור ולהגיד באופן ברור - זוהי הטרדה".
תגיות סיגל אבין
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כבוד! אני אישית חושב שהישראלי טוב יותר
    ארז 01/2018/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משחק מדויק ומצבים חזקים.
    סגור