שיווק ופרסום

מיתוג חדש לרשת פתאל: תעלה בקמפיין בהשקעה של 4 מיליון ש'

הקמפיין של הרשת שיעלה בטלוויזיה, באינטרנט וברשתות החברתיות. יעדכן את מיתוגה לרשת מלונות בינ"ל תחת המסר "פתאל - בית של מלונות בארץ ובעולם"
תוכן שיווקי | 
פתאל. קורל ביץ' (צילום יח"צ)
רשת המלונות פתאל עולה השבוע בקמפיין פרסומי שיעסוק במיתוג ובשפה החדשה שלה כרשת בינלאומית ישראלית. המיצוב החדש יהיה תחת הכותרת "פתאל - בית של מלונות בארץ ובעולם" במטרה להטמיע את התפישה של הרשת כבית אחד, המציע מגוון סגנונות אירוח במספר יעדים בארץ ובעולם.
עלות ההשקעה במיתוג החדש ובקמפיין נאמדת ב-4 מיליון שקלים, וההקמפיין יתוקשר בטלוויזיה בערוצים קשת 12, רשת 13, ערוץ עשר וערוץ 9, לצד פרסום באתרי האינטרנט, יוטיוב וברשתות החברתיות.
הקמפיין צולם במהלך החודש במגוון מלונות הרשת, בישראל ובאירופה, במטרה להעביר את מסר הרב-גוניות של הרשת ולהציג את המותג פתאל כרשת ישראלית הפועלת בארץ ובעולם. הרשת מפעילה 160 מלונות ב-17 מדינות, בהן גרמניה, ספרד, הולנד, איטליה, פולין, אנגליה, אירלנד, סקוטלנד, בלגיה והאי הקפריסאי פאפוס. המלונות באירופה משתייכים למותגים 'לאונרדו' ו-NYX של פתאל, וממוקמים במרכזי הערים ופונים לתיירים, אנשי עסקים וזוגות.
בחברה אומרים כי הבחירה במסר 'פתאל - בית של מלונות בארץ ובעולם' "מחזק את תפישת הרשת על העולם המודרני, בו החופשה מתחילה באפשרויות הבחירה, ובהתאם מציעה מגוון רחב של סטנדרטים וסוגי אירוח, במקומות שונים בעולם, כך שכל אחד יכול לבחור את החופשה המתאימה לו".
"כבית של מלונות המרכז תחתיו 160 מלונות בארץ ובאירופה, אנו מציעים מגוון סגנונות אירוח כך שכל אחד יוכל למצוא את אופי החופשה המועדף עליו, אך הדבר מחייב יצירת זהות ושפה משותפת בין כל המלונות, ומכאן המסר - 'פתאל - בית של מלונות בארץ ובעולם'", אומר נדב פתאל, מנהל חטיבת השיווק של רשת פתאל.
קרדיטים:
מיתוג ואסטרטגיה: סטודיו 'ROOF' בהנהלת אלון דרעי
במאי: עמית סידס         
חברת הפקה: קבוצת ממש הפקות
תכנון מדיה: פרסום יהושע TBWA
מנהל חטיבת השיווק של רשת פתאל: נדב פתאל
מנהלת התקשורת השיווקית של רשת פתאל: שרי רכס
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה