שיווק ופרסום

משטראוס למקאן: אור רכלבסקי מצטרף למחלקת האסטרטגיה

עד לאחרונה שימש רכלבסקי כמנהל בכיר לפרויקטים אסטרטגיים בחברת הקפה הבינלאומית של שטראוס. בעברו שימש גם כמנהל לקוחות בחברת ייעוץ עסקי, עורך חדשות בגל"צ, כתב ספורט במעריב ועוד
משה בנימין |  1
אור רכלבסקי (צילום יח"צ)
אור רכלבסקי ששימש עד לאחרונה כמנהל בכיר לפרויקטים אסטרטגיים בחברת הקפה הבינלאומית של שטראוס מצטרף למקאן תל אביב. רכלבסקי ישתלב כמנהל במחלקת האסטרטגיה של המשרד המנוהלת תחת הסמנכ"ל אתי עבדי. מחלקת האסטרטגיה של מקאן מונה כיום כ-15 פלנרים ומנהלי אסטרטגיה ומטבע הדברים נחשבת לאחת ממחלקות האסטרטגיה הגדולות בענף, אם לא הגדולה שבהן. 
רכלבסקי (39) שימש בעברו גם כמנהל לקוחות בחברת הייעוץ האסטרטגי שלדור, בה הוביל שורה של פרויקטים עבור חברות עסקיות וכן במגזר הציבורי, ובהם הרפורמה בסלולר שהפכה לקייס-סטאדי בבית הספר למינהל עסקים של הרווארד. רכלבסקי למד פסיכולוגיה של המדעים, פילוסופיה, פסיכותרפיה באוריינטציה בודהיסטית, קורסים בבית הספר למדיניות ציבורית של הרווארד. עוד כיהן בתפקידי תקשורת שונים ובהם: עורך חדשות חוץ בגלי צה"ל, עיתונאי במדור הספורט של מעריב, כתב עבור מסע אחר וגלובס ועוד. 
אתי עבדי סמנכ"ל אסטרטגיה במקאן: "אנו שמחים על הצטרפותו של אור לנבחרת של מקאן. מחלקת האסטרטגיה של מקאן שואפת לייצר שותפות עם לקוחות מקאן סביב סוגיות של אסטרטגיה שיווקית-עסקית. מבחינה זו, אין לי ספק כי אור על הניסיון העשיר שלו מהווה שחקן חיזוק משמעותי לצוות". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תותח על בהצלחה (ל"ת)
    אחד שכתבו לו על הלוח 01/2018/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור